PEUGEOT E-308 SW: L’evolució elèctrica que sacseja el mercat

Els nous vehicles han passat a un altre nivell amb el PEUGEOT E-308 SW elèctric, combinant disseny, tecnologia i sostenibilitat en un sol cotxe.

Des del seu llançament, el PEUGEOT E-308 SW s’ha convertit en un referent en la categoria de cotxes com els break, tourer i station wagon. La seva imatge dinàmica, la tecnologia avançada i les noves característiques de la marca, accentuen la seva qualitat premium i rendiment excepcional. Amb la seva versió 100% elèctrica, aquest model redefinirà el segment amb un motor innovador de 156 CV (115 Kw), i una autonomia WLTP de fins a 413 km. És una de les poques opcions del mercat que ofereix tres tipus d’energia: tèrmica, híbrida endollable i elèctrica. A partir de gener de 2024, es començaran a veure les primeres unitats d’aquesta versió circulant pels nostres carrers.

L’opció elèctrica del PEUGEOT E-308 SW destaca no només per la seva potència, sinó també pel seu espai interior. És ideal per a la vida quotidiana i escapades d’oci, amb els avantatges addicionals de la etiqueta “Zero” per a l’accés a zones de baixes emissions.

A nivell arquitectònic, s’ha potenciat l’espai intern, amb un maleter de fins a 608 litres, una gran capacitat per un vehicle de 4.636 mm de llarg i 1.852 mm d’ample. La seva versatilitat es multiplica amb la segona fila d’assentaments adaptable. També es destaca l’estètica fluida i aerodinàmica, aportant una aparença esportiva.

A nivell de comoditat, el nou E-308 SW ofereix avantatges com ara seients i volant calefactats, i una gestió optimitzada de l’autonomia elèctrica.

Pel que fa a la tecnologia, incorpora l’avançat PEUGEOT i-Cockpit® amb una pantalla de 10” integrada al tauler de comandament. La connectivitat es potencia amb el sistema PEUGEOT i-Connect, i diverses funcions d’ajuda a la conducció.

Finalment, el sistema de càrrega del PEUGEOT E-308 SW inclou un carregador embarcat trifàsic de 11 Kw i un cable de càrrega trifàsic Modo 3 de 22 Kw com equipament estàndard. La càrrega del 20% al 80% es pot realitzar en només 25 minuts des d’una estació de 100 kW.

Total
0
Shares
Anterior
Fermín Aldeguer passa d’Honda

Fermín Aldeguer passa d’Honda

El murcià no prioritza pujar ja a MotoGP i no pensa en la marca japonesa

Posterior
Suzuki i la seva obsessió en la fiabilitat

Suzuki i la seva obsessió en la fiabilitat

El fabricant japonès sempre ha estat definit com a indestructible

També et pot interessar
Total
0
Share