Peugeot, entre les marques més valorades per les dones a tot el món

PEUGEOT està d’enhorabona. La marca és finalista en dues categories dels Women ‘s World Car of the Year, el més prestigiós guardó atorgat per 48 periodistes femenines de Motor de 38 països. Les nominacions han recaigut en el Nou PEUGEOT 208, en la categoria Urban Car, i en el Nou PEUGEOT 2008, en la categoria Urban SUV.

El nou sistema d’introducció aquest any s’ha basat en triar a la primera volta els tres millors models de cada categoria. Per prendre la seva decisió, els jurats han considerat aspectes com les prestacions, habitabilitat, confort, connectivitat, seguretat, impacte mediambiental, disseny i relació qualitat / preu. En la votació s’han pres en compte els models llançats entre gener i desembre de 2020.

Del PEUGEOT 208, el jurat WWCOTY destaca els canvis realitzats per complir amb les exigències de Brussel·les en matèria mediambiental, sobretot gràcies a la seva nova motorització 100% elèctrica i la seva nova plataforma CMP / e-CMP, més lleugera que la generació anterior. D’altra banda, també se subratlla l’esperit jovial del vehicle, en colors, motllures, teixits … i, sobretot, el lloc de conducció i-Cockpit® 3D.

Aquesta és una característica que, en general, destaquen de tota la gamma de PEUGEOT: l’aspecte “tecno” de l’interior que, amb la seva “carrosseria més musculosa, llandes cridaneres” faran les delícies del públic més urbà que busca un vehicle amb ànima esportiva. De fet, el jurat es congratula que aquest PEUGEOT 208 “aconsegueixi conservar l’esperit de la saga 200”, on estan autèntiques joies de l’automoció com el PEUGEOT 205, 206 o 207.

Pel que fa al PEUGEOT 2008, les periodistes del WWCOTY es pregunten per què tothom parla d’aquest model i destaquen els grans canvis introduïts respecte a la generació anterior. Sobresurt la nova plataforma, semblant a la del PEUGEOT 208, encara que amb tecnologies com el Grip Control, per adequar-se a una gran diversitat de terrenys, urbans i agrestes.

D’altra banda, també es ressalta l’espai interior guanyat pel que fa al seu germà petit, el PEUGEOT 208, gràcies als 25 centímetres més de longitud. A més, sobresurt per la seva instrumentalització i el sistema d’informació amb “disseny futurista, aconseguint un efecte 3D sense que els preus es disparin en gran manera”. I finalment, deixa palès que “el segell inconfusible” de PEUGEOT -el i-Cockpit® exclusiu de la marca- és el que ha fet que, entre altres coses, el PEUGEOT 2008 estigui entre els 10 vehicles més venuts a Espanya

Per saber si els dos models PEUGEOT s’alcen com a guanyadors en aquestes dues categories del premi Women World Car of the Year (WWCOTY), caldrà esperar fins al 8 de març, coincidint amb el Dia Internacional de la Dona.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Les jugadores del RCD Espanyol ja disfruten dels seus vehicles Skoda

Les jugadores del RCD Espanyol ja disfruten dels seus vehicles Skoda

ŠKODA ha fet entrega dels vehicles que la marca cedeix a el RCD Espanyol per a

Posterior
NOU Toyota Highlander Electric Hybrid, ja en prevenda

NOU Toyota Highlander Electric Hybrid, ja en prevenda

El nou Highlander Electric Hybrid permetrà ampliar la gamma SUV de Toyota a

També et pot interessar
Total
0
Share