Amb el PEUGEOT Rifter, la Marca ofereix un producte amb una forta personalitat en el segment dels vehicles polivalents, a l’apostar per una aliança perfecta entre la versatilitat que s’exigeix a aquest tipus de turismes amb el plaer de conduir i la fiabilitat que s’esperen de PEUGEOT, tot això amb un aire de “aventurer elegant” que el distingeix dels seus rivals.
Construït sobre la plataforma EMP2, sinònim d’eficiència i prestacions, el PEUGEOT Rifter està dissenyat per oferir resistència i durabilitat, fins i tot en les situacions més exigents. La seva vocació polivalent es tradueix, amb una gamma en la qual es pot triar entre dues longituds, Standard o Long, que ofereixen 5 o 7 places. Tot això amb una modularitat i un espai interior que s’utilitza en una alternativa als monovolums tradicionals.
El seu interior, totalment equiparable a el d’un monovolum compacte, és un compendi de modularitat i sentit pràctic. La seva excepcional volum de càrrega, que va des dels 775 litres sota safata de la versió 5 places als 4.000 litres sota sostre amb els seients abatuts en la versió llarga, pot aprofitar plenament i adaptar-se a qualsevol necessitat.
El PEUGEOT Rifter incorpora, a més, una infinitat de compartiments, amplis i de fàcil accés repartits per tot l’habitacle. El coixí de seguretat frontal del passatger, de tipus “Bag in Roof”, està situat al sostre, el que permet alliberar espai suficient per a poder gaudir d’un compartiment tancat i refrigerat de gran volum.
Al volant, el PEUGEOT Rifter ofereix experiències de conducció intenses, gràcies una completa gamma de motors eficients i al PEUGEOT i-Cockpit®, porta d’entrada a les funcions d’ajuda a la conducció i les tecnologies de connectivitat més avançades, com l’Active Safety brake o la presència d’una presa USB i un carregador de mòbils per inducció. El sistema es completa amb el Mirror Screen, compatible amb Apple Carplay ™ i Android Auto ™.
El PEUGEOT Rifter compte, segons versions, amb l’Advanced Grip Control, un sistema d’optimització de la motricitat en ferms lliscants o en mal estat, amb neu o plaques de gel. Aquesta tecnologia actua sobre les rodes motrius del davant. S’activa a través del comandament giratori situat a la consola central, que permet triar entre un dels cinc modes d’ús disponibles, que limiten la transferència de el parell motor sobre el tren davanter i gestionen la frenada, en funció de el terreny, oferint un comportament més estable que molts vehicles amb tracció integral.
Aquest sistema es complementa amb el Hill Assist Descent Control (HADC), una funció d’ajuda als descensos que permet controlar perfectament i d’una manera segura el vehicle i la seva trajectòria en pendents inclinades. El sistema pot mantenir el vehicle a velocitats molt baixes, aportant control i seguretat en situacions crítiques. Aquesta funció s’activa per mitjà d’un botó situat a la consola central.
El comportament en carretera està assegurat per un tren davanter de tipus Pseudo MacPherson i un tren posterior de travessa deformable. Tant les unions a terra com la direcció han estat objecte de reglatges específics, per tal d’oferir les sensacions i el plaer de conduir que defineixen a PEUGEOT.
La gamma del Rifter compte, a més, amb una versió camper, el PEUGEOT Rifter by Tinkervan, realitzat en estreta col·laboració amb l’especialista en camperització líder a Espanya. Aquest vehicle està dissenyat, amb tot detall, per gaudir al màxim d’un cap de setmana o un pont en contacte amb la natura.
El PEUGEOT Rifter by Tinkervan compta amb tot el necessari per aprofitar, amb el màxim confort, cada minut d’oci. El seu equipament inclou, segons versions, matalassos de viscolàstica a joc amb la tapisseria, seients giratoris, taula plegable, nevera …
La versatilitat del PEUGEOT Rifter de Tinkervan també es pot veure en el seu increïble modularitat. En qüestió de minuts, passa de ser un turisme de 5 places a un camper totalment preparat.
Més informació a Peugeot Gicauto