

A mig camí entre el Piaggio Liberty i el Beverly, la Medley arriba amb tan bons arguments com la seva capacitat de càrrega. Ho dubtes? segueix lliscant
Text: Albert Alsina / Fotos: Piaggio
Roda alta
Piaggio crea una nova categoria per a ubicar el nou Medley a mig camí dels models més econòmics i dels GT de roda alta. Perquè aquest escúter calça rodes de 16 polzades al davant i 14 al darrera.
Motor eficient

El Medley arriba impulsat pel nou motor iGet, que destaca per la seva eficiència i baix consum. Estem parlant d’una mecànica amb refrigeració líquida que rendeix 12 CV i compta amb el sistema ‘start & stop’. I homologa un consum de 2,1 litres cada 100 quilòmetres.
Dos cascs
Com hem apuntat, el Medley aterra carregat de bons arguments i un és la possibilitat de poder guardar dos cascos sota el seient, un integral i l’altre obert. Llum de dia i ABS de sèrie són part del seu equipament.
Preu interessant
Amb tot, la firma italiana ha fixat la seva tarifa en uns interessants 3.099 euros. A més, pel mateix preu Piaggio permet triar entre la versió normal i la S, de tall més esportiu.
FITXA TÈCNICA
- Piaggio Beverly 125
- Motor: Monocilíndric, 4 vàlvules
- Cubicatge: 125 cc
- Refrigeració: líquida
- Alimentació: Injecció electrònica
- Canvi: automàtic
- Potència màxima: 12,2 CV a 8.250 rpm
- Par motor: 11,5 Nm a 6.500 rpm
- Alçada del seient: 787cm
- Distància entre eixos: 1.396 mm
- Capacitat dipòsit: 7 litres
- Pes en sec: 128 quilos
- Preu: 3.099 euros
- Web: www.es.piaggio.com
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play per llegir l’article interactivament