Home Motos Motos Pirelli Scorpion Trail II: Visat cap a l’aventura
Pirelli Scorpion Trail II:  Visat cap a l’aventura

Pirelli Scorpion Trail II: Visat cap a l’aventura

0
0

Pirelli reforça la seva oferta en el segment trail amb un pneumàtic que promet més quilometratge, més adherència en mullat i agilitat esportiva.

Detalle_Scorpion_Trail_2014Text: Sergi Mejías | Fotos: Pirelli

Una mica d’història. Tal com ens recordava Paulo Spagnuolo, product manager de l’Scorpion Trail II, durant la presentació, la història de les motos trail va començar amb el mateix inici de la història de les motocicletes, quan es circulava més per pistes i camins sense asfaltar. Van arribar els anys 80 i el ‘boom’ de les motos trail amb el Ral·li París-Dakar. L’any 1991, l’aparició de la Yamaha TDM va significar la creació d’un nou segment, les cross-over. I el 2003 el mercat va evolucionar amb l’arribada de la Ducati Multistrada, un trail 100% asfàltica amb llandes de 17 al davant i al darrere.

Prestacions principals. El mercat de les motos trail resulta molt divers, tot i que trobem una tendència comuna cap a l’ús en carretera, turístic i esportiu. I és aixícom Pirelli ha desenvolupat el Scorpion Trail II, que ofereix un elevat quilometratge, una agilitat esportiva i adherència sobre superfícies mullades per convèncer a un ampli espectre Pirelli Scorpion Trail IId’usuaris, des dels que fan servir la moto tot l’any per plaer i negocis, els que van de cap de setmana i els que realitzen llargues rutes amb passatger i equipatge pesat.

Com ho han fet?  Per desenvolupar aquest nou pneumàtic han ‘creuat’ l’Scorpion Trail I i l’Angel GT, la seva referència touring per a la carretera. Així trobem que la banda de rodament contínua del Trail II aporta més quilometratge, estabilitat i confort. Els solcs de angulació equilibrada comporten un drenatge de l’aigua més eficient, tracció, baixa remor i desgastament regular. A més, la ‘petjada’, és més ampla i gran, oferint un menor desgastament, menys estrès sobre el pneumàtic i millor estabilitat a alta velocitat, sense sobreescalfament. Està disponible per a llantes de 17, 18 i 19 davant (de 90 a 120) i posterior de 17 (de 130 a 190).

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *