Home Actualitat Porsche, la marca que més satisfà als clients segons un estudi americà
Porsche, la marca que més satisfà als clients segons un estudi americà

Porsche, la marca que més satisfà als clients segons un estudi americà

0
0
Porsche, la marca que més satisfà als clients
Porsche, la marca que més satisfà als clients

Porsche ha estat el guanyador de l’Estudi APEAL que realitza l’institut d’investigació de mercat nord-americà J.D. Power sobre la satisfacció del client. A més, els models Porsche 911, Boxster i Macan aconsegueixen la primera plaça en les seves respectives categories. En l’enquesta hi han participat més de 80.000 propietaris de vehicles nous, que van avaluar a més de 245 models, en 10 categories, pertanyents a 33 fabricants.

“Els resultats de l’enquesta entre clients confirmen la nostra estratègia”, va comentar Oliver Blume, President del Consell de Direcció de Porsche AG. “Centrem l’atenció de totes les unitats de negoci en aconseguir l’entusiasme dels nostres clients. Per a nosaltres no només són importants els productes, sinó també el servei i la comunicació amb els clients en tot el món “.

La renovada primera posició per a la marca Porsche vol dir que el fabricant de vehicles esportius ha aconseguit situar-se al capdamunt de la classificació general per dotzena vegada consecutiva. Des de 2004 els clients dels Estats Units han demostrat que els esportius de Zuffenhausen són els que més satisfacció els proporcionen. Amb 877 punts, d’un total de 1.000 punts possibles, Porsche es col·loca aquest any de nou en primer lloc.

Tres models guanyadors

Tres models Porsche van ser també capaços de imposar-se en les seves categories respectives. El 911 va ser el primer a la d’ ‘Esportius Premium de grandària mitjana’, amb 893 punts. El Porsche Boxster va aconseguir la victòria entre els ‘Esportius Compactes Premium’, amb 892 punts. I el Macan, com a membre més jove de la gamma, va sumar 876 punts i va liderar la categoria de ‘SUV Compactes Premium’.

A l’Estudi APEAL, que es realitza un cop l’any, J.D. Power enquesta a compradors de cotxes nous 90 dies després que se’ls hagi lliurat el seu vehicle. En aquesta 21a edició de l’Estudi s’ha preguntat, entre novembre de 2015 i febrer de 2016, als conductors americans de cotxes nous per 77 característiques, dividides en 10 categories.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *