Home Actualitat Porsche presentarà a Detroit les noves versions de la gamma 911
Porsche presentarà a Detroit les noves versions de la gamma 911

Porsche presentarà a Detroit les noves versions de la gamma 911

0
0

Porsche presentarà al Saló Internacional de l’Automòbil de Detroit noves versions de la seva gamma 911. Aquestes tenen 20 cavalls més de potència un nou disseny i altres millores.

El nou model de Porsche. (Foto: Porsche)
El nou model de Porsche. (Foto: Porsche)

Segons va informar la marca tots els models estaran disponibles des del seu llançament tant en carrosseria coupé com cabriolet. El motor sis cilindres biturbo del 911 Turbo, amb una cilindrada de 3.8 litres, compta ara amb una potència de 540 cavalls. Aquest increment s’aconsegueix amb la modificació dels orificis d’admissió de la culata, amb nous injectors i amb una pressió de combustible superior. Per la seva banda, el 911 Turbo S desenvolupa 580 cavalls, gràcies als nous turbo compressors grans.

El 911 Turbo S Coupé accelera de 0 a 100 km/h en 2,9 segons. La seva velocitat màxima de 330 km/h és dotze quilòmetres per hora més alta que abans. El 911 Turbo arriba als 100 km/h sortint en 3,0 segons i la seva velocitat màxima és de 320 km/h, cinc més que el model previ.

Nou volant i selector de modes de conducció

El nou volant esportiu GT (amb 360 mil·límetres de diàmetre i un disseny heretat del 918 Spyder) incorpora de sèrie un selector de modes de conducció. Consisteix en un comandament giratori amb diferents posicions, que s’usa per seleccionar un dels quatre modes de conducció: Normal, Sport, Sport Plus o Individual. La posició Individual permet al conductor configurar i emmagatzemar una posada a punt del vehicle veritablement personalitzada.

Un altre element nou del Paquet Sport Chrono és el botó Sport Response, situat al centre del selector de maneres. Inspirat en la competició, prepara el motor i la caixa de canvis per a la millor resposta possible quan el premem.

El xassís dels nous models 911 Turbo, amb el sistema PASM (Porsche Active Suspension Management o Gestió activa de la Suspensió) de sèrie, ofereix ara una diferenciació encara més gran entre rendiment i confort. A més, el 911 Turbo S compta amb diversos complements per realçar el dinamisme en la conducció: el PDCC, un mecanisme que compensa el balanceig, és de sèrie, igual que el sistema de frens ceràmics PCCB. Entre les noves opcions disponibles per a tots els models 911 Turbo hi ha l’assistent de canvi de carril, basat en un radar, i un sistema d’elevació per a l’eix davanter del cotxe, que pot emprar-se a baixa velocitat per augmentar en 40 mil·límetres la distància lliure a terra des del llavi del spoiler frontal.

Disseny afilat amb noves característiques

La nova generació del 911 Turbo adopta característiques significatives del “cridaner” disseny dels models de carrera actuals, complementades amb elements especials típics del 911 Turbo. El nou frontal, amb entrades d’aire laterals i unes estretes tires dobles de llums de LED, dóna a la part davantera del vehicle un aspecte més ample, en combinació amb l’aleta addicional situada en la presa central d’aire.

En la visió lateral, l’esportiu d’altes prestacions destaca per les noves llantes de 20 polzades. En el 911 Turbo S, per exemple, aquestes llantes amb rosca central tenen ara 7 radis dobles en lloc de deu. També són noves les dimensions de les llantes per al 911 Turbo: les seves mesures s’han eixamplat en mitja polzada i passen a ser de 9 J x 20 davant i de 11,5 J x 20 darrere. Ara són de la mateixa mida que les del 911 Turbo S.

Les noves manetes de portes estan integrades en la carrosseria, igual que en els models Carrera. La part posterior també s’ha redissenyat a fons. A primera vista criden l’atenció els pilots tridimensionals, amb els seus quatre punts de llum de fre i una suau il·luminació voltant, que ja resulta familiar pels 911 Carrera.

També s’han retocat les sortides d’escapament i els tubs dobles. La nova reixeta posterior es compon de tres parts: les seccions dreta i esquerra tenen lames longitudinals i al mig hi ha una coberta separada per optimitzar l’entrada d’aire al motor.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *