1. Home
  2. Actualitat
  3. Presentació mundial de l’Eclipse Cross PHEV, el nou híbrid endollable de Mitsubishi
Presentació mundial de l’Eclipse Cross PHEV, el nou híbrid endollable de Mitsubishi

Presentació mundial de l’Eclipse Cross PHEV, el nou híbrid endollable de Mitsubishi

0
0

Mitsubishi Motors acaba de presentar a Japó el nou Eclipse Cross PHEV, el segon híbrid endollable de la marca japonesa, després de l’exitós i líder en el seu segment Outlander PHEV.

El primer Eclipse Cross es va presentar durant el centenari de Mitsubishi el 2017. Aquest innovador SUV ofereix un estil únic i un caràcter dinàmic, a més d’una elegant i trencadora línia coupé que personifica l’essència de la marca. El nou Eclipse Cross PHEV eleva la dinàmica a un altre nivell a l’incorporar el sistema PHEV de Mitsubishi, una tecnologia que ha convertit la marca en la referència i número 1 en el segment híbrid endollable.

“Estem il·lusionats amb l’arribada de l nou Mitsubishi Eclipse Cross PHEV per al mes de març de 2021. Després de l’èxit que hem obtingut amb l’Outlander PHEV, que s’ha convertit en la referència del seu segment, estem convençuts que l’Eclipse Cross PHEV seguirà els seus passos gràcies a tots els arguments que presenta. Comptem amb la millor xarxa de concessionaris per aconseguir cotes molt altes amb el nou membre de la marca “, ha comentat Manuel Salvadores, director general de Mitsubishi a Espanya.

 

Disseny diferenciador i inspirador
El frontal del nou Eclipse Cross PHEV incorpora l’última evolució del llenguatge de disseny Dynamic Shield, que expressa les seves poderoses prestacions i, al mateix temps, la seva capacitat per protegir tots els ocupants. El nou disseny de les òptiques completa un conjunt nítid i esportiu, culminat amb un para-xocs que s’estén per la resta de la carrosseria dotant-li d’una rotunda presència.

Les formes elegants, però a la vegada esportives, continuen a la part posterior. Els dissenyadors han substituït el doble vidre posterior del model actual per un sol vidre per aconseguir un estil més atemporal i que al mateix temps millora la visibilitat posterior. Els icònics pilots del darrere tridimensionals se situen en una posició elevada i proporcionen un aspecte distintiu i alhora ofereixen alta visibilitat en carretera. La zona inferior presenta un disseny hexagonal característic que recorda a la robustesa dels mítics tot terreny de Mitsubishi, i es remata amb un para-xocs d’alta resistència que projecta fermesa, solidesa i estabilitat.

Dins l’habitacle, els nivells d’equipament, propis d’un segment superior, presenten un nou interior en color negre amb seients fets d’una combinació de teixit en relleu i cuir sintètic, mentre que els seients de cuir ara estan disponibles amb un gris clar, a més del negre convencional. Els acabats de les portes també amb les tonalitats del seient per aconseguir un espai interior que traspua esportivitat i alta qualitat. Per a la carrosseria destaquen els colors multicapa “Diamond”, en vermell o blanc. Aquest últim to combina la brillantor i la lluminositat d’una perla amb el subtil matís del metall.

El gaudir de la propulsió elèctrica sense limitacions d’autonomia
El Eclipse Cross integra el sistema PHEV 4WD de doble motor de l’Outlander PHEV. L’arquitectura consta d’un motor elèctric d’alta potència a la part davantera i un altre a la zona del darrere que, combinats amb una bateria de tracció de gran capacitat, permeten l’acceleració ràpida, silenciosa i potent exclusiva dels vehicles elèctrics. Tot aquest conjunt es completa amb un motor MIVEC de gasolina d’2.4 litres que proporciona autonomia en els desplaçaments més llargs.

La bateria de 13,8 kWh, amb una autonomia totalment elèctrica de 45 km (mode WLTP, 55 km EAER City), permet una conducció totalment elèctrica durant la major part dels desplaçaments del dia a dia. Hi ha tres maneres de conducció: en manera EV el cotxe es mou amb els motors elèctrics que utilitzen l’energia de la bateria; la manera híbrid en sèrie utilitza el motor de gasolina per generar energia per als motors elèctrics que impulsen el vehicle; i la manera híbrid paral·lel utilitza el motor de gasolina per moure el vehicle, assistit pels motors elèctrics. La transició entre aquests modes de conducció és imperceptible, i permet als conductors sentir el plaer de conduir en tot moment, siguin quines siguin les condicions o l’entorn.

La presa de corrent a bord de 100 volts amb un màxim de 1.500 watts pot subministrar energia a dispositius elèctrics i electrodomèstics per a l’oci a l’aire lliure i ser una font segura d’electricitat en cas d’emergència. El vehicle també pot servir com una bateria recarregable que alimenta tot una llar amb la seva energia emmagatzemada al connectar un dispositiu V2H al port de càrrega ràpida. Atès que el vehicle pot generar la seva pròpia capacitat energètica, és capaç de subministrar fins a 10 dies d’energia a una llar quan està completament carregat i amb combustible.

 

Control de tracció a les quatre rodes per a una conducció dinàmica i segura
La carrosseria d’alta rigidesa i la suspensió davantera i posterior optimitzades contribueixen al fet que el sistema S-AWC (Super-All Wheel Control) del nou Eclipse Cross PHEV sigui encara més efectiu, el que proporciona una conducció còmoda, silenciosa i fidel a les intencions del conductor.
Aquest sistema de tracció a les quatre rodes pot distribuir lliurement la força motriu als motors elèctrics davanter i posterior sense pèrdua de tracció, obtenint un alt nivell de control al prendre corbes o frenar, el que s’afegeix a la resposta immediata i la precisió de els vehicles elèctrics.

Els enginyers de Mitsubishi també han optimitzat la distribució del pes entre la part davantera i la posterior del vehicle, baixant el seu centre de gravetat i col·locant la bateria en posició central. Això permet una conducció encara més còmoda, amb una estabilitat de direcció superior.

El conductor pot seleccionar diferents maneres de conducció segons la carretera i les condicions de conducció. El mode Normal proporciona la direcció i l’estabilitat adequades per a una àmplia gamma de situacions de conducció. La manera de Neu manté l’estabilitat del vehicle en superfícies relliscoses com carreteres nevades. La manera Grava permet una conducció i estabilitat superiors en carreteres amb molt poc adherència. També compta amb la manera Tarmac, que ofereix un nivell encara més gran d’estabilitat en corbes, millorant el nivell de confiança en el conductor.

“El nostre objectiu és brindar als usuaris de tot el món productes líders en avantguarda i seguretat i que uneixin tecnologia amb ecologia. Això dóna com a resultat un vehicle PHEV amb tracció a les quatre rodes”, va declarar Takao Kato, CEO de Mitsubishi Motors Corporation. “Sobre la base de la nostra tecnologia pionera PHEV i l’experiència en 4WD que hem construït gràcies a molts anys en el món de la competició, culminem tota l’essència de Mitsubishi en aquest redisseny. El nou Eclipse Cross és el millor company per als conductors que volen fer més amb el seu automòbil i buscar noves emocions. En Mitsubishi Motors, estem compromesos a ajudar a aconseguir un medi ambient sostenible al donar un ús més ampli a les nostres tecnologies elèctriques i PHEV, amb l’objectiu d’aconseguir que el 2030, el 50% dels nostres vehicles siguin elèctrics i híbrids amb el focus posat en els PHEV, com aquest nou model que avui presentem”, ha conclòs Kato.

Complet equipament
Mitsubishi ofereix en el nou Eclipse Cross PHEV el nou Power Sound System. Sistema de so amb altaveus que proporcionen una qualitat acústica premium, situats per aconseguir alta fidelitat i un so fluid en qualsevol zona de l’habitacle.
El sistema d’info-entreteniment SDA permet enllaçar el telèfon intel·ligent mitjançant Apple CarPlay o Android, i ofereix funcions que inclouen navegació de rutes a través de mapes integrats i informació de trànsit. La pantalla de visualització també s’ha ampliat a 8 polzades, el que facilita la seva visualització i funcionament.

LEAVE YOUR COMMENT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *