El CUPRA Formentor disposarà d’una àmplia gamma de motors, incloent versions híbrides endollables i una rutilant ja disponible de gasolina de 310 CV de potència.
Text: Albert Alsina / Fotos: CUPRA
Com no podia ser d’altra manera, CUPRA incorporarà una variada i optimitzada gamma de motors per poder fer les delícies d’aquells a qui els agrada conduir de forma dinàmica i esportiva.
Des de l’inici, ja compta amb la més poderosa de gasolina de 310 CV, associada a una caixa de canvis DSG de 7 velocitats i tracció integral 4Drive. Aquest emocional propulsor és la punta de llança de la gamma, en la qual, arribaran, en els propers mesos, motors de tres tecnologies diferents: TSI de gasolina, TDI dièsel i híbrida endollable PHEV.
Aniran des dels 150 CV fins als ja esmentats 310 CV, i es dividiran en dues categories. CUPRA Formentor per a les versions inferiors de 245 CV, i CUPRA Formentor VZ (denominació que prové de l’adjectiu veloç), per les més poderoses.
A la banda de menor potència i accés a la gamma Formentor, trobarem un propulsor dièsel 2.0 TDI de 150 CV i gasolina TSI també de 150 CV, ambdós amb disponibles en transmissió manual o automàtica, i l’híbrid endollable e-HYBRID amb motor 1.4 TSI de 204 CV amb canvi automàtic DSG.
A l’esglaó més esportiu i prestacional, just per sota del model disponible des de l’inici, s’obre camí l’híbrid endollable CUPRA Formentor VZ e-HYBRID 1.4 TSI de 245 CV amb tracció al davant.