"Promesa Client", un programa Premium de fidelització de Nissan | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat “Promesa Client”, un programa Premium de fidelització de Nissan
“Promesa Client”, un programa Premium de fidelització de Nissan

“Promesa Client”, un programa Premium de fidelització de Nissan

0
0
  • El 100 % dels clients poden gaudir d’un cotxe de substitució gratuït
  • El 100 % dels vehicles que entren al taller Nissan reben una revisió gratuïta
  • El 100 % dels vehicles que realitzen el manteniment al taller Nissan tenen assistència en carretera gratuïta al llarg de tota la vida del vehicle
  • El 100% dels clients tenen a la seva disposició l’equiparació de preus
  • Tant els clients actuals de la marca com els nous que s’incorporin a la gran família Nissan poden gaudir d’aquests avantatges econòmics i de mobilitat únics en el mercat a través del Programa Promesa Client

nissan

La paraula clau per resumir les característiques d’aquest programa únic al mercat és CONFIANÇA. El Programa Promesa Client dona valor afegit a la marca i permet al client percebre el producte Nissan com un producte de major qualitat.

Aquest programa té un enfocament clar i marcat cap al client i està transformant l’oferta de serveis que Nissan ofereix. Així mateix, des de la implantació del programa el desembre de 2015, més de 70.000 clients Nissan de tot Espanya han gaudit d’un cotxe de substitució gratuït quan han hagut de portar el seu vehicle a revisió, cosa que els ha facilitat mantenir la mobilitat i seguir amb la seva vida diària sense cap impediment i sense cap cost per a ells. A més, els clients valoren amb un 9 sobre 10 la seva satisfacció respecte de la solució de mobilitat que Nissan ofereix, cosa que ens dona una idea de l’alt valor afegit que els clients de Nissan atorguen a aquest servei.

Un altre dels punts més valorats pels nostres clients és la transparència que atorga el fet de realitzar, en el 100 % dels vehicles, una revisió gratuïta per a qualsevol intervenció que es duu a terme en els nostres tallers i que no només els permet tenir una visió clara de les reparacions o el manteniment que cal fer en el seu vehicle en aquesta visita, sinó que també se’ls informa de les accions de manteniment que poden haver de fer a mig termini, la qual cosa permet anticipar la seva decisió i tenir sempre la informació actualitzada.

Aquest programa no només està disponible per als clients actuals, sinó també per a tots els nous que es vulguin incorporar a la gran família Nissan. Nissan va més enllà dels seus productes innovadors i emocionants i ofereix serveis únics, com és el cas de la Promesa Client. Tots ells es poden beneficiar d’importants avantatges econòmics i de mobilitat durant tota la vida del vehicle.

Nissan potenciarà el Programa Promesa Client a través de noves accions de comunicació i informació, no només a la xarxa de concessionaris, amb un objectiu clar de servei prèmium i transparència en la relació amb els clients.

Els quatre pilars del Programa Promesa Client de Nissan són:

  1. Vehicle de substitució gratuït: si estem realitzant un servei de manteniment o reparant una avaria en el teu vehicle, et proporcionem un vehicle de substitució gratuït per garantir la teva mobilitat. Viu!
  2. Assistència en carretera gratuïta i per a tota la vida: si has fet el manteniment a Nissan i tens algun contratemps a la carretera, comptes amb el Servei Nissan Assistance 24 hores al dia, 7 dies a la setmana sense cap cost. Despreocupa’t!
  3. Revisió gratuïta del vehicle: abans de qualsevol intervenció, fem una revisió gratuïta del teu Nissan. Així, sabràs exactament i amb total transparència què cal fer i quant et costarà, per prendre la decisió que més et convé. Decideix!
  4. Equiparació de preus del servei:si vols el millor i al millor preu, amb l’equiparació de preus de servei ho aconseguiràs, perquè si en un altre taller t’ofereixen una oferta millor —amb peces i components genuïns Nissan—, nosaltres te la igualem. Tu decideixes!

Amb la Promesa Client Nissan “Mai conduiràs sol”; aquesta és l’oferta de serveis més innovadora del mercat i que està permetent una major diferenciació de Nissan respecte d’altres marques.

Marco Toro, conseller director general de Nissan Iberia, ha manifestat que “el Programa Promesa Client és un dels pilars bàsics per aconseguir els nostres objectius. Aquest programa únic al mercat espanyol i europeu està permetent que el client percebi el producte Nissan com un producte de major qualitat. Potenciarem aquest programa i el farem més visible, tant en els concessionaris com en tots els documents oficials de la marca. Nissan està augmentat l’oferta de serveis amb un enfocament clar cap al client, que ens percep com una marca que compleix els seus compromisos. Tant els clients que ja són de Nissan com els nous clients que entrin a formar part de la gran família Nissan, tindran la possibilitat de gaudir d’avantatges econòmics i de mobilitat únics al mercat a través del Programa Promesa Client de Nissan.”

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *