Divendres comença una de les proves de regularitat per a vehicles clàssics més importants d’Europa
La 23a edició del Ral·li Monte-Carlo Historique arrenca el divendres 31 de gener a Barcelona. Per divuitena vegada el RACC organitza la sortida del ral·li a la capital catalana, juntament amb altres sis ciutats europees: Bad Hombourg (Alemanya), Milà (Itàlia), Reims (França) i Monte-Carlo (Mònaco), a més de Glasgow (Escòcia, Regne Unit) i Atenes (Grècia), llocs des dels quals els vehicles sortiran el dimecres 29 de gener.
Els participants que surtin de Catalunya ho faran a partir de les 19 hores. Els vehicles clàssics es dirigiran a França per la frontera de Puigcerdà i, després de 5 dies d’acció, la prova acabarà el dimecres 5 de febrer a Mònaco.
Catorze equips des de Barcelona
Els 14 equips participants que sortiran de Barcelona ho faran al volant de vehicles de com a mínim 40 anys d’antiguitat que en el seu moment van competir en el Rally Monte-Carlo del campionat del món. En funció de l’edat de cada automòbil i també de l’elecció dels pilots i copilots s’ha adjudicat a cadascun dels equips una mitjana de velocitat. Així mateix, el dia 31 de gener, després de les verificacions administratives i tècniques, els cotxes quedaran en règim de parc tancat fins el moment de la sortida.
La major part dels equips estan formats per pilots i copilots de renom que són especialistes en aquesta competició. Els primers a prendre la sortida seran David Nogareda-Sergi Giralt (Porsche 911S 2.0, 1969, núm. 52), seguits dels Víctor Sagi, pare i fill (Porsche 911S 2.0, 1968, núm. 73). A continuació, sortiran Álvaro Rollán-Juan Rollán (Porsche 911T 2.2, 1970, núm. 81) i els francesos Serge Berthouly-Fabienne Pommier (Datsun 240Z, 1973, núm. 168) i Laurent Berthouly-Jean-Luc Bres (Renault 17 Gordini, 1972, núm. 169).
Cal destacar la presència de tres equips de Seat Històrics: Enrique Trillo-Carles Jiménez (Seat 1430-1600, 1974, núm. 171), Iván Vicario-Jesús Bonilla (Seat 127, 1973, núm. 299) i Josep Maria Bardolet-Eloi Alsina (Seat 1400B, 1957, núm. 307), precisament el cotxe més antic que surt de Barcelona.
Completen el grup de vehicles Renaud Canuyt-Phillippe Jougla (BMW 2000 Tii Touring, 1973, núm. 172); l’equip argentí Enrique Lukasiewicz-Martin Lukasiewicz (Autobianchi A112 Abarth, 1979, núm. 258); els francesos Christophe Bru-Bernard Lafitedupont (Lancia Fulvia Coupé 1.3 S, 1970, núm. 260); l’andorrà Antonio Arderiu-Luis Góngora (Autobianchi A112 Abarth, 1979, núm. 273) i els catalans Eduard Falgàs-Alexandre Falgàs (Seat 127, 1979, núm. 275) i Martínez Díaz-María Angustias Díaz (Citroën 2CV, 1977, núm. 297).
En total, 8 marques automobilístiques prendran la sortida des de Barcelona sent SEAT la més nombrosa, seguida de Porsche (3) i Autobianchi (2). La prova també reuneix pilots i copilots de 4 nacionalitats, entre els quals destaquen els equips espanyols, que són els més nombrosos, seguits dels francesos, andorrans i argentins.
Un recorregut llarg i selectiu
El Rallye Monte-Carlo Historique consta d’un itinerari llarg i selectiu. En aquest circuit només aconsegueixen destacar els millors especialistes amb experiència en les revirades carreteres franceses, que sovint tenen gel i neu en algunes parts del recorregut. En aquesta edició els participants prendran les vies B10, C-33, C-17, N-260, N-152 fins a Puigcerdà per la Collada de Toses, creuant al seu pas poblacions com Vic, Ripoll i Ribes de Freser. Després de recórrer 170 km, les tripulacions entraran a França pel pas fronterer de Bourg-Madame, on hi haurà un control de pas. En aquesta etapa de concentració, que conclourà a Buis-els-Baronnies, els participants sortits de Barcelona recorreran prop de 800 km i estaran aproximadament 18 hores al volant.
Després del corresponent reagrupament, tots els competidors arribats de les diferents ciutats es dirigiran a Crest i Valence. En aquesta última ciutat els equips de Barcelona faran l’últim control horari abans d’iniciar la competició l’1 de febrer a les 19.30 hores. Arribats a aquest punt, els participants ja hauran recorregut 958 km. Després de completar l’etapa de concentració començarà l’autèntica prova contra el cronòmetre, que inclourà trams mítics de la prova monegasca i culminarà el 5 de febrer a Mònaco.
You really make it appear so easy along with your presentation however I in finding this topic to be actually one thing that I feel I’d never understand.
It kind of feels too complicated and extremely huge for me.
I’m taking a look forward on your next publish,
I’ll try to get the hold of it! Najlepsze escape roomy
Thanks for finally writing about > El Ral·li Monte-Carlo Historique arrenca a Barcelona i altres sis ciutats europees –
elmotordegirona.cat < Liked it!
Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I’m trying to get my site to rank for some targeted keywords
but I’m not seeing very good results. If you know of any please share.
Cheers! You can read similar blog here: Bij nl
Hello there! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very
good results. If you know of any please share. Appreciate it!
You can read similar blog here: Wool product
sugar defender ingredients Finding Sugar
Defender has been a game-changer for me, as I’ve constantly
been vigilant regarding handling my blood sugar levels.
With this supplement, I feel encouraged to take charge of my wellness,
and my latest clinical check-ups have shown a substantial turn-around.
Having a credible ally in my edge offers me with a complacency and confidence, and
I’m deeply thankful for the extensive distinction Sugar Defender has actually made in my wellness.