Jeep Renegade Trailhawk: Rebel amb causa | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Jeep Renegade Trailhawk: Rebel amb causa
Jeep Renegade Trailhawk: Rebel amb causa

Jeep Renegade Trailhawk: Rebel amb causa

0
0

KivQwINaboWj7W-Xe73v5faM4x73Zh7MK80dr0UFeBA,0aBaKHobYCQmHXxUrThtwPrfKdntLy80tB83TNsyjjo,Yds15qou23FsPFnywP3g5yLRaZow_IwPu_0dMiNnyk0

Amb el nom de Trailhawk, Jeep ens proposa la versió més off road d’aquest SUV amb el qual passareu per llocs que mai haguéssiu pogut imaginar.

Text: Sergi Mejías | Fotos: FCA

Què tindrà el Renegade que la majoria de possibles clients el comparen amb un SUV d’un segment superior com el Nissan Qashqai? Aspecte 4×4, mida i espai interior, motors i transmissions disponibles, equipament i tecnologia, i posicionament de preu són part dels arguments d’aquest model que té en el Trailhawk la versió més tot terreny i que El Motor de Girona ha tingut l’ocasió de provar a fons .

En primer lloc, quatre apunts tècnics per posar-vos en matèria i després us explicarem les nostres sensacions al volant. Destaquem que disposa de 15 mm extres d’alçada lliure respecte del sòl i que arriba tBT60JdvhTh9H7h173Fa1qMR7VLapmMSt2CltUg2mZw,Vd2dr4InwQGtr4CWCJFUQw7Mg0YsEIRHJL1zblgTQfIimpulsat pel motor 2.0 Multijet II de 170 CV associat a una caixa de canvis automàtica de 9 relacions. Per accentuar la seva orientació off road, compta amb els sistema Jeep Active Drive Low i Selec-Terrain amb control de descens i mode Rock.

Tots aquests sistemes que us acabem d’esmentar són els que fan possible l’impossible en l’apartat off road. Vam tenir l’ocasió de realitzar diversos circuits condicionats per a l’ocasió i el Trailhawk va anar molt més enllà del que farà algun dia el seu propietari; fa molt fàcil el difícil encara que siguis un estrany en això del off road. Aquest Renegade s’enfila i baixa amb una naturalitat inusitada i sorteja passos impossibles ‘en pilot automàtic’.

IRPR4vmESjcwQeXoaQeiJVJnI6TMh5pcLroO95BwuFU,qJUMxQWyfjc70gAyBXFC2Qp3QEcHfIYLtWHVemszWWYCom podeu imaginar, en carretera no té defectes, si bé el convertidor de parell triga una mica a reaccionar quan es trepitja a fons per reclamar aquests 170 CV. L’interior està ben acabat i compta amb detalls com la pantalla de TFT de 7 polzades. Sí que trobem a faltar un maleter amb una mica més de capacitat, tot i que els seients del darrere són abatibles per guanyar espai de càrrega.

Amb tot, estem davant l’únic SUV de la seva categoria amb un canvi automàtics de 9 velocitats (la primera curta per optimitzar les prestacions off road i la novena llarga per reduir el consum) i dels pocs que compta amb una sempre pràctica reductora. El preu? Des 33.000 euros Car? Accessible? Mana la vostra butxaca però una bona opció segur que és.

Fitxa tècnica

Motor: 4 cilindres en línia

Combustible: dièsel

Cilindrada: 1.956 cc

Potència: 170 CV a 3.750 rpm

Parell motor: 350 Nm a 1.750 rpm

Alimentació: Multijet II common rail

Tracció: 4×4

Canvi: Automàtic, 9 velocitats

Dimensions: 4,23 x 1,68 x 1,80

Angle d’atac / sortida / ventral: 30,5º / 34,3º / 25,7º

Pes en buit: 1.548 quilos

Capacitat maleter: 351 litres

Capacitat dipòsit: 48 litres

Velocitat màxima: 201 km/h

Acceleració de 0 a 100 km/h: 8,9 segons

Consum combinat: 5,9 litres

Emissions: 155 gr/km

Preu: Des de 33.000 euros (sense promocions)

El més econòmic amb tracció integral. Si el Trailhawk és el Renegade més tot terreny, el G4MECH4NGER (al responsable de màrqueting ja li deuen haver llegit la cartilla per inventar un nom impronunciable) és el més econòmic amb tracció total i està impulsat pel motor 2.0 dièsel Multijet de 120 CV i canvi manual de 6 velocitats. Basat en l’acabat Latitude, el preu és de 23.150 euros i porta inclòs un sobreequipament valorat en 1.600 euros que inclou climatitzador dual, retrovisors elèctrics i accés i arrencada sense clau, entre d’altres.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *