Avui hem vingut a Palafrugell, a Automoció i Serveis del Nord-Est a provar l’última novetat de la marca del rombe: l’Arkana. El primer SUV Coupé de la marca basat en la plataforma CMF-B, la del Clio o el Captur, però acoblat a un segment C de proporcions intel·ligents, un disseny molt ben treballat i que inicia la seva comecialització amb l’interessant motor TCe de 140 CV EDC microhíbrid.
L’Arkana és un SUV cupè del segment C. La línia robusta que segueix l’habitacle, rematada per la caiguda del sostre, bastant resultona, li confereixen a l’Arkana unes formes amb un vehicle de la seva classe i, tot això, sense perdre l’essència del seu llenguatge de disseny actual.
La primera idea que et ve al cap quan entres dins l’habitacle és de comoditat, amplitud i practicitat, la posició de conducció és molt intuïtiva i l’habitabilitat dels seients, tant davanters com dels acompanyants, queda fora de tot dubte.
La sensació de qualitat és notable i també es perceben una millor disposició dels elements, sobretot amb d’altres plantejaments interiors que té la marca.
Segons versions, pots obtenir un Arkana amb pantalla diferida vertical de 9,3 polzades o bé, una horitzontal de 7 polzades i complementades amb un panell instrumental personalitzable, que compta amb tres possibles formats: 4,2, 7 o 10,2 polzades.
Al volant del Renault Arkana hem notat força dinamisme, amb un cotxe ben aplomat i una estabilitat realment bona. Aquest SUV compacte de tall cupè s’ha mostrat molt capaç, equilibrat i fàcil de portar. I és que Renault té moltes expectatives posades en l’Arkana gràcies a la seves bones maneres i capacitats en tot tipus de vies i situacions. De ben segur que la marca francesa en treurà molt bon rendiment.
Més informació: https://concesionario.renault.es/automocio-serveis-nord-est-palafrugell.html