Home Actualitat Renault Trafic: Amb l’oficina al damunt
Renault Trafic: Amb l’oficina al damunt

Renault Trafic: Amb l’oficina al damunt

0
0

XRenault Trafic 6

Text: Redacció | Fotos: Renault

Tal com el conceptua Renault, el nou Trafic ho té tot per ser utilitzat com una oficina mòbil. Per adonar-se’n és molt fàcil, només cal fixar-se els suports que incorpora dins l’habitable per instal·lar-hi telèfons mòbils, ‘tablets’ o un ordinador portàtil. El nou Renault Trafic estrena colors, entre els quals el denominat Verd Bambú expressa la sobrietat d’una gamma de motors en què la versió que menys consumeix rebaixa els valors fins a només 5,7 litres/100 quilòmetres.

XRenault Trafic 10Comparat amb el del seu antecessor, l’habitacle del nou Trafic canvia a fons. Inclou fins a 14 compartiments (en total 90 litres de volum útil) per a desar els objectes habituals en la vida diària dels professionals. El seient del conductor és 3,6 centímetres més baix -es pot ajustar en altura en un recorregut de 6 cm- i el respatller més inclinat, amb la qual cosa la posició al volant és més còmoda i similar a la dels monovolums. Sobre la ràdio hi ha un suport per a tablets de 4,8 a 10,6 polzades i si es plega el respatller del seient davanter central i se’n aixeca la tapa es disposa d’un espai on col·locar l’ordinador portàtil de fins a 17 polzades. El seient plegat també permet fixar-hi una tauleta per escriure i orientar-la tant cap al conductor com cap a l’acompanyant.

Amb dues possibilitats d’altura i llargada de la carrosseria, cabina normal o allargada i configuració de càrrega o de transport de persones, la gamma del nou Renault Trafic pot arribar a 270 versions diferents. Segons Renault, és l’únic furgó de la seva categoria que amb les portes tancades pot traslladar objectes de fins a 3,75 metres de llargada en la carrosseria curta (L1) o 4,15 en la versió llarga (L2). En els furgons, el volum de càrrega oscil·la entre 5,2 i 8,6 metres cúbics.

XRenault Trafic 11Quant a motors, n’hi ha quatre per elegir, dos amb turbo simple de geometria variable (dCi 90 i dCi 115, amb 260 i 300 Nm, respectivament) i dos altres amb dos turbocompressors (dCi 120 i dCi 140, amb 320 i 340 Nm, respectivament).

Per facilitar la vida al conductor, el nou Renault Trafic disposa de càmera de marxa enrere, mirall interior addicional per tenir un millor control dels angles morts, assistent d’arrencada en pendent i Extended Grip, sistema que millora la motricitat en condicions de baixa adherència i que es posa en marxa mitjançant un botó.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *