La motorització híbrida ha estat objecte de 150 patents
Renault ha revelat al Saló de Brussel·les les versions híbrides dels seus supervendes Clio i Captur. Tots dos porten la denominació E-Tech.
Aquests dos models completen l’oferta d’electrificació de la marca. Segons la companyia la seva motorització híbrida garanteix una arrencada 100% elèctrica i també plaer de conducció en qualsevol circumstància.
Dues variants de motorització híbrida
El grup motopropulsor comú a les motoritzacions híbrides de Renault és modular. Proposa dues variants. E-Tech per al ‘full hybrid’ i E-TECH Plug-in per l’híbrid endollable.
L’equip d’enginyeria de Renault ha desenvolupat una solució que ha estat objecte de més de 150 patents. Es basa en una arquitectura híbrida anomenada ‘sèrie-paral·lel’ que permet múltiples combinacions i maximitza la reducció de CO2 en l’ús.
Aquesta tecnologia híbrida compta així mateix amb l’experiència que aporta l’escuderia Renault F1 Team. Es comparteixen així tecnologies desenvolupades per a la F1 i adaptades als vehicles híbrids de sèrie.