Rendiment híbrid, emoció i sofisticació en el nou Honda Civic e:HEV

Honda va introduir el Civic per primera vegada el 1972 i sempre lha definit com un «cotxe per als ciutadans del món». Ara, l’onzena generació del Civic, que es basa en 50 anys de llegat i presumeix de més de 27,5 milions d’unitats venudes en 170 països, representa una evolució moderna de les formes distintives del model, i reflecteix el disseny elegant i de línies netes que comparteixen altres models recents d’Honda llançats a Europa.

Els enginyers d’Honda, basats en la filosofia de desenvolupament de crear un «Civic emocionant», es van centrar en com l’estructuració exterior i interior podien aliar-se per a oferir una experiència renovada i més còmoda dins de l’automòbil, i que els facilités la vida als seus propietaris. En aplicar a la dinàmica, el disseny i la funcionalitat un enfocament únic centrat en les persones, Honda ha creat un habitacle amb uns nivells superiors de confort, visibilitat i amplitud com mai abans.

En aplicar l’enfocament de desenvolupament d’Honda que dona prioritat a les persones enfront de la màquina, basat en el principi que la finalitat de la tecnologia i el disseny és posar-se al servei del conductor i els passatgers, s’ha aconseguit una experiència de conducció emocionant. El Civic inspira confiança per mitjà de punts de contacte tàctils amb una millor resposta, una maniobrabilitat i una dinàmica emocionants, i un eix motriu potent i eficient, apte per a tots els requisits de conducció.

La provada tecnologia del conjunt propulsor e:HEV d’Honda és de sèrie, amb el que es completa el compromís de la marca d’electrificar tots els seus principals models a Europa per a finals de 2022. El conjunt propulsor híbrid empra una bateria d’ions de liti que proporciona alimentació a dos motors elèctrics compactes que funcionen juntament amb un motor de gasolina d’injecció directa de 2,0 litres. Ofereix un rendiment total sorprenent gràcies als seus impressionants nivells de densitat d’energia, eficiència tèrmica i parell.

El sistema e:HEV, atès que s’ha aplicat a mesura del nou Civic, ofereix una major suavitat gràcies a una transferència de potència amb més capacitat de resposta i una major sensació d’acceleració lineal, a més de proporcionar un estalvi de combustible excepcionalment alt i unes emissions de CO2 reduïdes.

«Tot nou Civic genera grans expectatives, però volíem superar-les amb escreix amb l’última generació del model», comenta Tomoyuki Yamagami, Large Project Leader del nou Civic e:HEV, que afegeix: «El consumidor modern cerca un estil emocional, una dinàmica de conducció estimulant i una funcionalitat excepcional, i hem superat aquests requisits aplicant les nostres tecnologies més recents i la nostra filosofia de desenvolupament. Continuem avançant en la nostra tecnologia e:HEV a mesura que comprenem com utilitzen els conductors els vehicles híbrids, mentre millorem el conjunt de sistemes de seguretat avançada perquè la conducció resulti més senzilla i segura, sense que això afecti l’experiència de conducció».

El nou Honda Civic s’ha dissenyat per a atreure als qui busquen una opció dinàmica i amb capacitat de resposta dins del segment. El seu conjunt propulsor e:HEV, la seva adreça actualitzada i la seva suspensió millorada es combinen per a oferir els nivells superiors de rendiment, sensibilitat dinàmica i resposta que han estat sempre part essencial de l’atractiu del Civic.

El sistema de info entreteniment Honda Connect s’ha dissenyat per a millorar els nivells de confort, comoditat i seguretat, amb Apple CarPlay i Android Acte de sèrie. Per primera vegada en un Civic, les versions Advance equiparan un panell d’instruments completament digital de 10,2 polzades que ofereix als usuaris una sèrie de pantalles personalitzables per a proporcionals la informació més rellevant.

El nou Civic també inclou el conjunt ampliat de funcions de seguretat avançada i assistència a la conducció Honda SENSING, que s’ha millorat específicament per a aquest nou model. La introducció de nous sistemes d’assistència intel·ligents i tecnologies de seguretat activa, a més d’un major nombre de coixins de seguretat i nous components estructurals dissenyats per a millorar la protecció enfront d’impactes, garanteix una seguretat òptima tant per al conductor com per als passatgers.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Anterior
III Clàssic Sprint Pla de l’Estany

III Clàssic Sprint Pla de l’Estany

El dissabte 10 de setembre es celebra la III edició del

Posterior
Presentat a Locarno el nou prototip ID.XTREME de Volkswagen, el tot terreny 100% elèctric

Presentat a Locarno el nou prototip ID.XTREME de Volkswagen, el tot terreny 100% elèctric

El resultat del projecte és un vehicle tot terreny únic que impressiona pel seu

També et pot interessar
Total
0
Share