Resum del II Ral·li Terra de l’Aigua Viladrau

Viladrau va acollir la Segona Edició del Ral·li Terra de l’Aigua el passat dissabte 7 de març, on el dia i el bon temps van acompanyar la prova.

Els 55 equips inscrits, a les 9:30 h passaven les verificacions administratives i tècniques per prendre la sortida a les 12:00 h, des del centre de la població. L’organització havia preparat una primera secció de quilòmetres amb set zones de regularitat fent trams tant mítics com Collsapalna, les serres d’Ososr o Cladells on a mitja tarda tornaven a Viladrau per fer un reagrupament i recuperar forces per afrontar la segona secció que estava formada per quilòmetres i sis zones de regularitat amb un reagrupament a l’Estació de Servei de la Gleva.

Trams com el del Coll de Bracons o la Trona varen fer tornar al passat recordant els ral·lis dels 70 i 80. 
Carles Bracons-Miquel Àngel Silva amb PEUGEOT 205 GTI 1.9, es varen adjudicar la prova amb 186.40 Punts, seguit dels Germans Cortés Renault 5 GT/ Turbo amb 230.50 punts, un dels equips que apunten fort aquesta temporada a la Copa Gironina de Regularitat, seguits de l’equip de Rubí amb el seu incombustible Seat 124 format per Santiago Salto – Maria Herrero 304.80 punts.
 La categoria d’iniciació va ser per l’equip de l’Alt Empordà Jordi Serra – Josep Sole Renault 5 GT Turbo seguit de Jose Maria Garrido – Mònica Núñez, Renault 5 Gtx i Jordi Vila – Aleix Vila Renault 5 GT Turbo. 
El challenge mini se’l va emportar Enric Cabruja Jr -Enric Cabruja, en segon lloc Jorge Lanosa – Toni Grau i Joan Sastre – Miquel Pomerola. 
Finalment la Copa Petits la van guanyar Alfredo Fonseca – Raül Gispert Renault 8 TS on també varen quedar quarts absoluts de la classificació general, en segon lloc Joan Baptista – Erik Farrés Renault 8 i tercera posició per José Manuel López – Hugo Gámez Seat 850.

Classificacions de la Prova
www.mirally.es/Races/Results?id=1259

La propera prova serà el dia 16 de maig on se celebrarà el IV Clàssic Pla de l’Estany.

Total
0
Shares
Comentaris 1
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Smart EQ: Energia positiva

Smart EQ: Energia positiva

  Smart és el primer fabricant de vehicles que abandona els motors de

Posterior
Renault Captur: Millorant el present

Renault Captur: Millorant el present

El Renault Captur ja ha entrat a la maduresa

També et pot interessar
Total
0
Share