
RIEJU CITY LINE: El primer pas

L’entrada de la normativa Euro 4 fa que Rieju hagi aprofitat per millorar la seva scooter Gran Turisme, el City Line, amb una sèrie de modificacions per mantenir-la molt viva i competir contra els grans de la categoria.
Text: Albert Alsina / FOTOS: Rieju
Rieju ja ha fet el primer pas per adaptar-se a l’Euro 4, equipant als City Line de 125i i 300i cc amb un sistema d’antibloqueig de frenada ABS
Tots dos models encara no estan homologats com a Euro 4. La marca catalana està treballant a fons per complir i arribarà sense problemes a les demandes europees
Tots dos propulsors han estat modificats en la gestió de la injecció per millorar el lliurament de la potència i aconseguir un motor més progressiu i lineal

La signatura de Figueres ha treballat a fons en la capacitat de càrrega, augmentant el buit de sota el seient (ara amb menys tou) per allotjar un casc integral i un altre jet sense problemes
Disposa d’un quadre d’instruments de quatre esferes retroil·luminades amb pantalla LCD plenes d’informació per al conductor
En l’àmplia guantera central s’ha afegit una presa de corrent tipus USB de cinc volts, permetent carregar el mòbil d’una forma molt senzilla
Disponible a un preu promocional a partir de 2.999 euros, el nou City Line es comercialitza en tres clàssics colors de carrosseria: vermell, negre i blanc.
Si ets un malalt en línia i vols un City Line, Rieju té un configurador al web per personalitzar aquest model amb una gran precisió i varietat
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play