Home Proves SCOMADI TURISMO LEGGERA. La teva cara em sona
SCOMADI TURISMO LEGGERA. La teva cara em sona

SCOMADI TURISMO LEGGERA. La teva cara em sona

0
0

Text: Sergi Mejías / Fotos: Kimi Sabaté

Trobes alguna cosa familiar? Sí? És clar, tens davant la reversió esportiva de la coneguda Lambretta però batejada com Scomadi TL 125.

La preparació d’escúters al Regne Unit és tot un fenomen i Scomadi neix de la iniciativa de l’empresa PM Tuning, especialitzada en preparar la Lambretta, i amb la col·laboració de Hanwey per portar tot el procés industrial de fabricació.

Allà on vas, la Scomadi TL no passa desapercebuda per la seva evocadora imatge. Però si et fixes veuràs ràpidament detalls del tunning de sèrie amb un doble amortidor davanter regulable en precàrrega i el disc lobulat.

La Turisme leggera no destaca pel seu confort. El seient resulta una mica ample de manera que depenent de la talla no faràs peu amb tanta facilitat com amb altres motos. A més, l’encoixinat és escàs i al cap d’una estona trobaràs a faltar un altre seient més tou i confortable. Ah! I sota el seient no entra un casc integral, de fet hi ha el dipòsit de gasolina.

En marxa la suspensió és dura i sacrifica el confort per una estabilitat que va molt més enllà del que esperes doncs és una autèntica taula; en aquest sentit és fidel als seus orígens de preparador. La frenada resulta impecable,i més encara gràcies al dinamisme del tren davanter, que no s’enfonsa en les frenades fortes.

El motor empeny amb decisió i ofereix unes bones recuperacions per circular sense problemes per la ciutat. A les carreteres de circumval·lació tingueu en compte que la velocitat màxima no supera els 100 km / h. I a alt règim emet una vibració sorda.

El consum i l’autonomia, propera als 280 quilòmetres, són part dels seus bons arguments, al costat d’una estètica captivadora. El preu és de 2.450 euros i també està disponible en versió de 50 cc per 1.595 euros.

Ens ha agradat

  • Estètica clàssica
  • Dinamisme esportiu
  • Frenada
  • Ús urbà

No tant

  • Suspensió dura
  • Amplada i duresa seient
  • Sense lloc per al casc

Fitxa tècnica

Motor: Monocilíndric, 2 vàlvules
Cilindrada: 124,6cc
Refrigeració: Aire forçat
Canvi: Automàtic
Potència màxima: 9,9 CV a 7.300 rpm
Par màxim: 9,7 Nm a 7.200 rpm
Frens davanters: Disc de 220 mm
Fre del darrere: Disc de 220 mm
Alçada del seient: 805 mm
Pes en marxa: 120 quilos
Roda davantera: 110/70 12
Roda del darrere: 120/70 12
Capacitat dipòsit: 11 litres
Consum mitjà: 4 litres cada 100 km
Velocitat màxima: 95 km / h
Preu: 2.450 euros * (consultar promocions)
Web: www.scomadimotos.com

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *