
Seat busca nom per batejar el germà de l’Ateca

Seat busca nom pel germà de l’Ateca. Un SUV que arribarà als concessionaris el 2018 després de l’èxit del primer model d’aquestes característiques fet per la marca catalana.
La companyia dirigida per Luca de Meo busca un topònim espanyol fàcil de pronunciar en diferents llengües i que transmeti els valors de la marca. A través del web seat.es/busconombre fins el 22 de juny tothom qui ho vulgui pot proposar noms i posteriorment, l’equip de ‘naming’ farà una preselecció de com a mínim tres noms que es presentaran al Saló de Frankfurt el 12 de setembre i que es podran votar fins el 25 de del mateix mes. El nom guanyador es coneixerà abans del 15 d’octubre.
El president de Seat, Luca de Meo, ha explicat en declaracions a l’ACN que davant l’allau de propostes de nous noms que van rebre en anunc van decidir “redefinir” el procés habitual per “involucrar els seguidors de la marca” en el complex procés de posar nom a un nou producte. De Meo ha destacat que és el primer cop en la seva història que Seat obre un procés similar.
El nou SUV de grans dimensions de Seat serà el 14 model amb nom extret de la toponímia espanyola des que el 1982 va sortir el Ronda al mercat.
Related posts:
- Una regidora de Ripoll inicia una campanya perquè el nou SUV de Seat es bategi amb un topònim de la comarca
- Luca de Meo lamenta que Seat hagi viscut d’esquena a la marca Barcelona
- El President de Seat, Luca de Meo, galardonat com el millor CEO de l’any
- Tres dècades d’evolució de l’Ibiza a l’illa que el va batejar