Seat ha presentat fa poc el nou Ibiza, autèntic pilar en l’estratègia actual de la marca de Martorell. I ha arribat amb notables canvis i sense motors TDI per primera vegada
FIRMA: Francesc Pla / FOTOS: Seat
L’Ibiza porta des de 1984 donant alegries a la marca. Cinc generacions i sis milions d’unitats venudes ho han convertit en un dels models més importants de Seat.
Sobre el disseny exterior de l’Ibiza destaca la introducció de les llums 100% LED de sèrie, tres nous dissenys de llandes i la nova tipografia manuscrita en la part posterior amb el nom del model.

La nova consola integra, a més, el sistema de info entreteniment dotat de pantalles flotants més grans, situades en una posició més elevada. Tot resulta ara més còmode i intuïtiu.
La connexió sense fil Apple CarPlay i Android Auto es duu a terme mitjançant el sistema Full Link. I en l’exterior, Seat Connect s’encarrega de connectar el cotxe amb l’usuari.
En seguretat incorpora l’assistent de viatge que permet una conducció semi autònoma a qualsevol velocitat, mitjançant la combinació del control de creuer adaptatiu ACC i l’assistent de sortida involuntària de carril.

En motors, la gasolina i el GNC (gas natural comprimit) són els protagonistes de la nova gamma. I desapareixen els motors TDI, tant en la gamma Ibiza com a l’Arona.
Hi ha cinc motors de gasolina de 80 a 150 CV, i una versió de GNC de 90 CV. La versió més potent és l’1.5 EcoTSI de quatre cilindres (la resta són de tres) i 150 CV amb sistema de desconnexió de cilindres.

La pantalla flotant del sistema de info entreteniment de sèrie del nou Eivissa és de 8,25” i l’opcional creix fins a les 9,2”. La qualitat de l’interior és molt bona.
Per a més informació www.proautoseat.com