Home Cotxes Seat León X-Perience, el plaer de conduir en qualsevol terreny
Seat León X-Perience, el plaer de conduir en qualsevol terreny

Seat León X-Perience, el plaer de conduir en qualsevol terreny

0
1

Seat posarà a la venda abans de final d’any el nou Seat León X-Perience, un crossover basat en el León ST.
Seat Leon Experience

El Seat León X-Perience adquireix el seu propi caràcter gràcies a les motllures de protecció que se situen en les taloneres de les portes i els passos de rodes, i això com en el frontal amb les seves àmplies preses d’aire, llums antiboira i un protector de càrter acabat en alumini. Les llandes són de 17 polzades o opcionalment de 18 amb un disseny exclusiu de cinc radis dobles.

L’interior presenta uns acabats distintius amb gran atenció als detalls, combinant tons intensos que reflecteixen el caràcter del vehicle. L’entapissat de sèrie combina els tons negre i gris. Altres detalls són les costures de color taronja – en els seients, volant i pom del canvi). El maleter manté les seves cotes de variabilitat i funcionalitat. Té una capacitat de càrrega de 587 litres, que augmenta fins als 1.470 litres amb els respatllers dels seients posteriors abatuts.

El nou Seat León X-Perience té tracció permanent a les quatre rodes gràcies al nou sistema Haldex de cinquena generació que consisteix en un embragatge multidisc amb accionament hidràulic i control electrònic. L’embragatge transmet la majoria del parell motor cap a les rodes davanteres. Si aquestes perden tracció, el parell motriu es reparteix ràpidament i de forma imperceptible cap a les rodes del darrera.

La gamma de motors es compon de tres dièsel i un de gasolina. El 2.0 TDI CR que desenvolupa 184 CV porta de sèrie la caixa de canvis DSG, el 2.0 TDI CR amb caixa de canvis manual de sis relacions té una potència de 150 CV i l’1.6 TDI CR desenvolupa 110 CV de potència. Pel que fa al motor de gasolina, el Seat León X-Perience equipa el propulsor 1.8 TSI de 180 CV i munta una caixa de canvis DSG de sis velocitat de sèrie. Cal destacar que tots els motors porten de sèrie el sistema Start / Stop i la funció de recuperació d’energia.

A més, el nou Seat León presenta una llarga llista de sistemes avançats d’assistència al conductor com l’EDS (bloqueig electrònic del diferencial en els dos eixos), l’XDS (diferencial de lliscament limitat per a major tracció en corba), l’ESC (programa electrònic d’estabilitat) i el fre multicol•lisió. També incorpora el Control de Velocitat de Creuer Adaptatiu i el Front Assist.

Comment(1)

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *