Home Actualitat Seat presenta el seu full de ruta fins al 2025
Seat presenta el seu full de ruta fins al 2025

Seat presenta el seu full de ruta fins al 2025

0
0

Seat ha presentat el seu full de ruta fins a l’any 2025 davant 550 directius i directors dels mercats. Els tres pilars en què es vol focalitzar l’empresa són: desenvolupar nous models, prioritzar la satisfacció del client i ser l’empresa més atractiva del sector de l’automòbil a l’Estat Espanyol.

Seat té clara l'estratègia de creixement 10 anys vista (Foto: Seat)
Seat té clara l’estratègia de creixement 10 anys vista (Foto: Seat)

El president del Consell d’Administració, Francisco Javier García Sanz, ha reafirmat el compromís del Grup Volkswagen amb Seat. “És el moment d’actuar pensant a mig i llarg termini, més enllà de les notícies de les últimes setmanes. El nostre pla de futur compta amb la plena confiança del Grup Volkswagen i està perfectament integrat en la seva estratègia. Els models anunciats per als propers dos anys arribaran al mercat segons estava previst i contribuiran al creixement sostenible de Seat. I són només el primer pas d’aquesta estratègia “.

Per la seva banda, Luca de Meo, qui va prendre el relleu de Jürgen Stackmann al capdavant de SEAT, ha destacat la contribució de la plantilla als resultats obtinguts en els últims anys. “Vull agrair l’esforç i la dedicació de tot el personal de durant els últims anys. Seat té el potencial per dissenyar i produir cotxes d’alta qualitat. Treballem amb constància, tenim passió, rapidesa, flexibilitat i tecnologia. Estic convençut que l’estratègia que presentem avui serà un èxit “.

Adaptacions per a la nova plataforma

En la trobada, la Direcció de la companyia també ha presentat el programa d’eficiència, anomenat LEAP, que s’aplicarà en els propers dos anys per protegir el pla inversor de l’empresa i així renovar la gamma de productes i seguir enfortint la marca.

D’aquesta manera, s’iniciaran les inversions per adequar la Línia 1 de la planta de Martorell, on es fabrica la família de l’Ibiza, a una nova plataforma. Les obres es duran a terme al taller de Planxisteria entre finals de desembre i mitjans de gener, el que comportarà aturades en la producció de la Línia 1 i la no renovació d’el voltant de 100 contractes d’ETT. Aquests se sumen als 100 que van ser contractats el passat estiu per cobrir les suplències de vacances a la línia del Q3 i que finalitzen el seu contracte a final d’any.

Quatre nous models

En els propers dos anys, la companyia llançarà quatre nous models. El primer, el SUV compacte, arribarà en el primer semestre del 2016 i suposarà l’estrena de la marca en aquest segment.

El pla, que suposarà un estalvi d’uns 100 milions d’euros anuals, també permetrà agilitzar els processos, eliminar les despeses que no afectin el desenvolupament de l’activitat principal de la companyia i concentrar-se en tasques que aportin valor afegit.

Entre les principals mesures del programa d’eficiència s’inclouen la millora de l’estructura de costos de la companyia, amb la revisió dels processos logístics, productius i administratius i la implantació de mesures per a la reducció del consum energètic. Així mateix, es revisaran els costos de serveis externs i patrocinis, viatges i esdeveniments, sense afectar les despeses vinculades amb nous productes.

Entrades relacioandes

Luca di Meo substitueix Stackmann al capdavant de Seat (01-10-2015)

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *