Aquest divendres dia 2 d’octubre s’ha inaugurat la Fira del Vehicle d’Ocasió de Figueres que durarà fins el diumenge dia 4 d’octubre
L’alcaldessa de Figueres, la Sra. Agnès Lladó, la regidora de Comerç, Mercats i Fires, la Sra. Ester Marcos, juntament amb el comitè organitzador de Firavo, han inaugurat aquest matí la 14a edició de la Fira del Vehicle d’Ocasió al Recinte Firal de Figueres, un espai que permet controlar l’accès i que tan l’Ajuntament com els expositors participants han pres totes les mesures d’higiene i seguretat que recomana la Generalitat de Catalunya.
Tal com ha comentat l’alcaldessa “des del primer moment hem apostat per fer aquesta fira, prenent totes les mesures, ja que és un referent a les comarques gironines i en aquest moment l’única que s’ha pogut realitzar durant aquest any tan dur i amb tantes cancel·lacions de tota mena”. També ha volgut agraïr l’esforç dels expositors per participar un any més, prenent totes les mesures, com per exemple la desinfecció dels vehicles cada vegada que s’ensenya a un possible client, l’ús de gel desinfectant en tot moment, etc… A més, l’espai on es celebra son 6.000 m2 que tot i tenir l’accès controlat permet una afluència de 1.000 visitants en un mateix moment, la qual cosa permet la viabilitat i la seguretat de la fira.
Segons ha explicat el Sr. Xavier Vilanova, gerent de Garatge Central i membre del comitè organitzador, “el mercat d’ocasió està funcionant molt bé, tot i l’any tan especial que ens ha tocat viure”. Tot i aixís, poder realitzar la Fira ja és tot un èxit i esperen una bona afluència de visitants. En aquesta ocasió hi han 15 expositors, la majoria concessionaris oficials que representen a 27 marques.
FIRAVO es realitza fins el diumenge 4 d’octubre, de 10 a 20h, al Recinte Firal de Figueres. És obligatori l’ús de mascareta.