Skoda Octavia RS 230, emoció esportiva en estat pur | | ElMotordeGirona.cat
Home Cotxes Skoda Octavia RS 230, emoció esportiva en estat pur
Skoda Octavia RS 230, emoció esportiva en estat pur

Skoda Octavia RS 230, emoció esportiva en estat pur

0
0

Emoció esportiva en estat pur, així és el nou Skoda Octavia RS 230, un model que s’ha estrenat al Saló de Ginebra i que sortirà a la venda el mes de juny.

Octavia RSPropulsat per un motor de gasolina de dos litres i 230 CV, el nom RS d’aquest model reflecteix la seva potència. Skoda ha “sobrealimentat” el TSI de dos litres utilitzat en l’Octavia RS i l’ha augmentat en 10 CV. A més, aquest propulsor tant es pot associar a un canvi manual de sis marxes com a una transmissió de doble embragatge de sis velocitats.

L’Skoda Octavia RS 230 és el primer cotxe de la marca que incorpora de sèrie el bloqueig independent electrònic de l’eix davanter, una característica molt útil per al dinamisme en corba ja que el sistema pot dirigir, quan calgui, tota la potència a una roda davantera. Això millora significativament el plaer de conduir, particularment en els revolts ràpids.

Com en qualsevol altre Octavia RS, l’Skoda RS 230 està equipat de sèrie amb la suspensió esportiva. A més, el seu xassís s’ha rebaixat en 15 mil·límetres i la direcció electromecànica progressiva proporciona la màxima manejabilitat i agilitat. Gràcies a aquesta tecnologia, es pot ajustar més el radi de les corbes amb un menor moviment del volant.

L’interior és també particularment esportiu i incorpora una nova línia de tall. Els panells de les portes, el volant i la consola central compten amb un rivet negre brillant. Els seients esportius RS ajustables elèctricament tenen unes òptimes qualitats ergonòmiques i ofereixen un gran suport lateral al conductor i l’acompanyant fins i tot en els revolts ràpids.

Malgrat el seu disseny esportiu, la comoditat i la seguretat tenen una importància cabdal en el Skoda Octavia RS 230. El model compta amb el Performance Mode Selection, que ofereix quatre modes de conducció: Standard, Sport, Eco i Individual. En funció del sistema seleccionat, canvien una sèrie de reglatges com ara el control del motor i el canvi DSG, el suport a la direcció, la distància de l’ACA, la posició dels llums davanters bi-xenó i el sistema Climatrònic d’aire condicionat.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *