Home Proves SKODA SCOUT Funcional i aventurer
SKODA SCOUT Funcional i aventurer

SKODA SCOUT Funcional i aventurer

0
0

Text: Ramon Ortiz / Fotos & Vídeo: Skoda

Nascut el 2006 i basat en la carrosseria Combi, al Skoda Scout li sobren arguments positius. La seva aparença distintiva no implica renunciar a la funcionalitat. Respecte a la resta de gamma Octavia compta amb una altura lliure respecte al terra incrementada en 30 mm. També millora l’angle de carrosseria de sortida i la via de l’eix posterior multibraç s’eixampla en 30 mm.

El Scout permet abandonar l’asfalt sense aclaparaments i amb les garanties necessàries per a gaudir dels camins. Gaudeix de tracció integral de sèrie, un factor que incrementa la seguretat en circular per terrenys sense adherència.

Un bloqueig electrònic de diferencial XDS + permet gaudir de majors garanties de tracció. En asfalt es beneficia d’un Control Dinàmic d’Xassís Adaptatiu (DCC) i d’un selector de modes de conducció que inclou una posició Eco per reduir consums.

El Scout adopta un atractiu look de 4×4 format per un paquet exterior amb cobertures de plàstic -del mateix color de la carrosseria- per a algunes zones del xassís. També s’encarreguen de protegir les línies del sistema de frens i els baixos del dipòsit de combustible.

FITXA TÈCNICA

  • Motor: Gasolina de 1.798 cc.
  • Potència: 180 CV a 4.500 rpm.
  • Par màxim: 280 Nm.
  • Canvi: Automàtic
  • Acceleració: De 0 a 100 km / h en 7,8 segons
  • Consum mitjà: 6,8 litres als 100 / km.
  • Longitud / Amplada / Alçada: 4.680 / 1.810 / 1.530 mm.
  • Distància entre eixos: 2.680 mm.
  • Frens: Discos ventilats / Discos
  • Suspensions: McPherson / Paral·lelograms deformables

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *