Suzuki acumula 5.050 matriculacions enguany fins a l’octubre a Espanya

Les venta a particulars ha suposat un 73% de la xifra total

Suzuki tanca el mes d’octubre amb un acumulat de 5.050 matriculacions en el 2023 a Espanya i Andorra. Si mirem els registres de l’any passat, el nombre de matriculacions ha pujat més de la meitat; un 51%. A més, el 61% de les vendes registrades durant tot l’any són a particulars, augmentant aquesta xifra fins al 73% si només tenim en compte l’octubre. La marca japonesa té un 0,88% de la quota del mercat en les adquisicions referents a aquest canal.

Suzuki Swift. SUZUKI

Pel que fa al mercat europeu, Suzuki s’ha consolidat amb un acumulat de vendes de 153.627 entre l’inici d’any i setembre, suposant un 39% més que el 2022 en el mateix període i consolidant-se com una de les marques que més ha crescut d’un any per l’altre.

Els dos models que han sigut més exitosos en l’acumulat de l’any són els dos SUV del segment B que posa a disposició la marca: el Suzuki Vitara, amb 1.897 unitats matriculades, i el S-Cross, amb 1.256. Per darrere d’aquests dos podem trobar-hi el Swift, amb 598, l’Ignis, amb 519, el Jimmy Pro, amb 436, el Swace, amb 299, i l’Across, amb 45.

Text: Roger Amores / Fotos: Suzuki

Total
0
Shares
Anterior
Collin Veijer guanya la cursa, Masià i Sasaki es disputaran el mundial

Collin Veijer guanya la cursa, Masià i Sasaki es disputaran el mundial

El japonès i el valencià s'allunyen dels rivals després d'una caiguda múltiple

Posterior
Luca Marini substituirà a Márquez a Honda i Rossi vol a Aldeguer

Luca Marini substituirà a Márquez a Honda i Rossi vol a Aldeguer

L'italià abandona l'equip del seu germà per liderar la resurecció de la marca

També et pot interessar
Total
0
Share