Suzuki Address: Decidit a assaltar la ciutat | | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Suzuki Address: Decidit a assaltar la ciutat
Suzuki Address: Decidit a assaltar la ciutat

Suzuki Address: Decidit a assaltar la ciutat

0
0

bAY7FipsQcHHGLxF4bg8BtY8CCevnjERK-vuIZOrsOU

Cada dia són més els problemes de mobilitat dins de la ciutat. Doncs bé, Suzuki torna a la càrrega amb una nova Address per fer fàcil la vida diària dins l’entorn urbà. Econòmica, senzilla, pràctica, lleugera i compacta són alguns dels atributs que la defineixen. Però en té molts més…

Text: Albert Alsina | Fotos: Félix R. – Suzuki

Aquest és un escúter fàcilment accessible, ja que pot ser conduït per usuaris amb carnet de cotxe, i que vol convertir-se en l’excusa perfecta per facilitar-vos les coses dins la ciutat. Anar de porta a porta, no haver de pagar pàrquings, reduint el consum respecte al qual genera el cotxe, i tot això amb una gran facilitat d’amortització. Què més se li pot demanar?

TOacPloWf1OzQJNuryDiImw5ZqtyS-072mqJ2HsqfDIAquest pràctic i interessant Suzuki, que costa només 1.990 euros, té exactament la mateixa qualitat que la resta de models de la gamma, però amb una mecànica senzilla i sense sofisticacions que n’augmenten la complexitat, el manteniment i, en definitiva, incrementen el preu. El seu grup motor de 113 cc i un sol cilindre està refrigerat per aire forçat, amb injecció electrònica per reduir consum (1,96 litres/100 km) i un sistema d’autodiagnòstic capaç d’indicar on es produeix l’avaria. Un propulsor ‘a prova de bombes’ que porta temps donant guerra en mercats asiàtics, el rendiment del qual és més que notable dins la seva categoria, amb una acceleració ferma i una velocitat i recuperacions de nota alta. Aquest motor està basat en la tecnologia “Tumble Motion”, que omple de combustible la cambra de combustió de forma més uniforme optimitzant l’angle de la vàlvula d’admissió i generant un remolí descendent amb el flux de gasos frescos.

RuQnQ7U_ZpOOQt2thamENPjDiD4AUk2cc-bZhudv5iY,0AOxz1rQO3uGBJXBNHBKgm0Xd_Q8Tp-r818PyfrDHp8L’acurat disseny de les seves formes, amb una gran qualitat visual dels materials, amaga una ergonomia perfilada al màxim que fa una especial atenció als conductors més baixos i el públic femení. El seient es situa a tan sols 755 mm, les rodes són de 14 polzades per guanyar estabilitat i la posició del cos és molt natural en recolzar les mans al manillar. La plataforma plana ressalta a la zona central amb una amplada màxima de 412 mm i un augment de la longitud total d’aquesta zona per a conductors amb els peus més aviat grans.

Com a bon scooter urbà, aquest resolutiu japonès ofereix una bona capacitat sota el seient (20,6 litres) per donar cabuda a un casc integral i alguna coseta més. Ofereix dues guanteres obertes de menor grandària per a objectes que no hàgim de tenir amagats de mirades indiscretes , disposa de bloqueig de fre del darrere (de tambor) per poder deixar l’Address aparcat i ben frenat en una rampa, i el contacte, amb obertura remota del seient, té un obturador per evitar manipulacions no desitjades. A més d’aquest elenc de practicitat, cal destacar que equipa també de sèrie portaequipatges amb agafadors laterals, els estreps de l’acompanyant són desplegables i recobertes de goma, té dos cavallets (lateral i central) i compta amb pedal d’arrencada per si algun dia se’ns descarregués la bateria.

kBlCTaVeZAer-MgtJB-6uymdE9RKqkYlaymq6H40N5QDinàmic i suau alhora. Durant la presentació pels carrers de Barcelona vam poder comprovar que aquest Suzuki es mou com peix a l’aigua dins de la urbs. Va pels carrers amb una facilitat inusitada gràcies a les seves compactes formes i baix pes (97 quilos), sempre amb una comoditat excepcional gràcies a la seva estudiada ergonomia i emetent mínims sorolls i vibracions. El tacte de tots els seus elements és bo, el xassís és ferm i estable, i permet un bon radi de gir per resoldre embussos inesperats. Les suspensions són equilibrades, sense ostentacions esportives i oferint fermesa quan cal. El motor empeny bé i amb ganes malgrat no ser un 125 cc convencional. Potser la velocitat màxima no sigui el seu punt fort, però per anar per ciutat no n’hi cal més. I tot això amb un consum molt contingut.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *