SUZUKI JIMNY PRO: La bèstia en petit format

El Suzuki Jimny Pro afegeix, a totes les qualitats del Jimny, una pràctica zona de càrrega sense seients posteriors, que ha estat redissenyada per a facilitar el seu ús com a vehicle professional. Amb sòl pla i reixeta separadora de càrrega, ofereix un volum màxim de 863 litres, 33 més que la versió per a passatgers amb els seients posteriors abatuts. L’interior és funcional i pràctic, en tons foscos; i els controls han estat dissenyats per a ser operats amb facilitat, fins i tot amb guants posats.

El Jimny Pro es comercialitza per un preu de 20.970 euros sense impost de matriculació. L’única opció disponible és la pintura verda jungle, que té un cost de 345 euros.

El nou Suzuki Jimny Pro està homologat com a vehicle N1 furgó. Els vehicles compresos en aquesta categoria no estan subjectes al pagament de l’impost de matriculació quan estiguin afectes significativament a l’exercici d’una activitat econòmica, conforme a l’article 65.1 de la llei 37/1992 sobre impostos especials. Aquells clients que no compleixin aquest requisit hauran d’afegir el 9,75% de l’impost de matriculació al preu de tarifa d’aquest model.

A més, els N1 no poden categoritzar-se com a taxis, ni com a vehicles escola de conductors, ni de transport escolar i de menors. També han de passar la ITV amb més freqüència que un turisme: dels dos als sis anys d’antiguitat del vehicle, cada dos anys; de sis a deu anys, anualment; i a amb més de deu anys, semestralment. A més, la seva velocitat màxima permesa és de 90 km/h en autopistes i autovia, i de 80 km/h en carreteres convencionals. Finalment, no és possible fer el canvi de classificació de N1 a M1 mitjançant una reforma.

El nou Suzuki Jimny Pro disposa del mateix motor, transmissió i xassís que la versió de passatgers; i es convertirà en l’eina de treball ideal per a molts professionals que demanden un vehicle robust i amb la major capacitat tot terreny. El Jimny Pro equipa l’eficaç sistema de tracció 4×4 ALLGRIP PRO connectable amb reductora. El seu robust xassís escalonat, les suspensions de tres suports amb eixos rígids i unes espectaculars cotes tot terreny, són altres elements que li permeten oferir el comportament autènticament off road que busquen els professionals.

El xassís d’escala suposa una sòlida base per als components de la suspensió durant la conducció off road i també ajuda a protegir els baixos del vehicle fins i tot en superfícies irregulars. Un ampli angle d’atac de 37 graus, un angle central de 28 graus i un angle de sortida de 49 graus li permeten al Jimny passar sobre obstacles i pujar rampes sense danyar els parafangs ni els baixos. I les suspensions d’eix rígid es creixen en la conducció tot terreny.

El motor de gasolina d’1.5 litres ofereix 102 CV (75 kW) i 130 Nm, suficients per a moure amb agilitat un conjunt amb un pes en ordre de marxa de 1.090 quilos. El nou Suzuki Jimny Pro presenta un consum mixt homologat de 7,7 litres/100km i unes emissions de CO₂ de 173 g/100km (WLTP). La seva velocitat màxima és de 145 km/h.

Aquest model compta amb les mateixes mesures de seguretat que la versió de passatgers, incloent el control predictiu de frenada (DSBS) que empra un fre automàtic que ajuda a evitar col·lisions, i el control de descens i de retenció, que facilita la conducció en rampes. A més, afegeix el eCall, la funció de trucada d’emergència en cas d’accident.

Per a més informació contacta amb Suzuki Esteve Blanch: https://esteveblanch.redsuzuki.es/

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
El nou Nissan Qashqai dona a conèixer la seva oferta comercial

El nou Nissan Qashqai dona a conèixer la seva oferta comercial

Nissan ha presentat avui la gamma i els preus del líder dels crossover, per

Posterior
Desarticulada una organització criminal que hauria aconseguit al voltant de 7.000.000 d’euros a partir de l’expedició de gairebé 2.000 permisos de conduir fraudulents

Desarticulada una organització criminal que hauria aconseguit al voltant de 7.000.000 d’euros a partir de l’expedició de gairebé 2.000 permisos de conduir fraudulents

• El líder i cervell de l’organització era un informàtic que treballava a la DGT

També et pot interessar
Total
0
Share