Home Actualitat Suzuki presenta tres novetats a Intermot
Suzuki presenta tres novetats a Intermot

Suzuki presenta tres novetats a Intermot

0
0
Foto: Suzuki
Foto: Suzuki

Suzuki ha presentat tres nous models al Saló Intermot de Colònia. Concretament el retorn de la llegendària Katana, en la versió 2020, i la renovació de la Suzuki GSX-R 1000 / R i de la RM-Z 250.

La marca japonesa vol forjar una nova llegenda de carrer amb la nova Katana. La seva estètica esportiva i el seu estil retro i refinat representa el compromís de la marca amb l’artesania fina i detallista. En destaca el seu frontal, de caràcter agressiu i amb la incorporació d’un nou far led.

A més, presenta un parafang posterior satèl·lit únic en la gamma de la marca japonesa que s’estén des del basculant, un motor en línia d’alt rendiment de 999 cm3 refrigerat per líquid; heretat de la GSX-R1000 i sintonitzat a mida per al carrer, calibradors de fre davanter Brembo de 4 pistons de muntatge radial, un sistema d’arrencada fàcil, pneumàtics Dunlop sense càmera i amb disseny personalitzat i instrumentació informativa full-LCD.

Renovació en la gamma d’esportives

En la gamma de les esportives de Suzuki arriba la renovada GSX-R 1000 i la seva versió R, que destaquen per la seva essència de córrer, girar i frenar, una meravellosa combinació.

Compta amb l’actualització del color del cos del silenciador, de platejat a negre. Al seu torn, el nou patró de pneumàtics millora la resistència al desgast i redueix la reducció de la força d’agafada. També proporciona un alt rendiment en les corbes. I la versió R presenta un canvi en la mànega del fre davanter, passant del tipus de goma al tipus trenat d’acer inoxidable; tota una experiència de pilotatge per als més fidels de la signatura.

Finalment, la icònica moto de cross de Suzuki, en la versió 250 cc., Adquireix les millors característiques. De fet, incorpora un injector dual, que millora l’eficiència de càrrega. I en la seva actualització destaca principalment una millora en la manejabilitat gràcies a un xassís de nou disseny, a la incorporació d’una nova gamma de pneumàtics Dunlop MX33 per ima tracció més forta i millors forquilles davanteres i un disc de fre davanter més gran, de 250 mm. a 270 mm., a més de l’actualització de les pastilles de fre. Tot això, juntament amb un estil funcional gràcies a un caràcter agressiu, el seu color groc amb matisos blaus i la renovació de totes les peces fixes per millorar el seu funcionament fan de la germana petita de cross una singular moto, un referent en la categoria.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *