Suzuki V-Strom 1050 i 1050XT: Carregada d’energia positiva

La novetat més important de Suzuki del 2020 és la V-Strom 1050, amb versions estàndard i XT. Arriben carregades d’energia amb un “look” més aventurer, colors i components específics, un motor optimitzat i un conjunt d’ajudes electròniques imponent, on destaca el Suzuki Intelligent Ride System i unitat inercial IMU, control de creuer i Sistema Motion Brake ABS per a la versió XT.

L’experiència de la marca en models trail d’alta cilindrada, com el cas de Suzuki amb les icòniques DR-Big a finals dels ’80, refermen la bona referència amb la que han creat aquesta V-Strom, amb un esquema similar però del segle XXI, basat en un motor V-Twin a 90º i un xassís d’alumini, la conjunció dels quals, ofereix un rendiment excel·lent sobre l’asfalt.

La V-Strom 1050 és una trail popular, fiable, accessible i amb una forta personalitat, però que ara gaudeix d’un paquet electrònic a l’altura de la competència i un bon nombre de novetats com són l’accelerador electrònic, embragatge assistit SACS, nous radiadors d’aigua i oli, escapament i catalitzador únic per aconseguir un augment de 7 cavalls respecte de la seva predecessora.

El xassís segueix sent l’incombustible xassís d’alumini que porta ancorat la forquilla invertida multi-regulable KYB de 43 mm, el monoamortidor regulable en extensió i precàrrega i la frenada amb ABS de dos nivells mitjançant l’IMU que intervé als revolts amb pinces radials Tokico de gran potència i dosificació.

Per últim, destacar el denominat Suzuki Intelligent Ride System, el sistema “ride-by-wire” compacte, lleuger i senzill, que controla el cos accelerador de forma electrònica i no utilitza cables mecànics, la nova pantalla full LCD, sistema SDMS de mapes de motor amb tres variants de potència a escollir i el sistema d’arrencada de gran facilitat. Qui en vulgui més, es pot optar per un canvi semi automàtic, òptiques adaptatives maletes de fibra o alumini, punys calefactats i un llarg etcètera.

 

FITXA TÈCNICA

Suzuki V-Strom 1050 2020

Motor: Bicilíndric en V de 1.037 cc

Potència: 107 CV

Parell: 100 Nm

Refrigeració: Líquida

Canvi: Manual de 6 velocitats

Distància entre eixos: 1.555 mm

Altura del seient: 855 mm

Pes: 236 kg

Dipòsit: 20 litres

 

 

Més informació a Suzuki Esteve Blanch

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
Viatges per carretera més divertits pels petits de la casa gràcies a Hyundai

Viatges per carretera més divertits pels petits de la casa gràcies a Hyundai

Quan es tracta del confort dels més petits de la casa, a vegades un petit detall

Posterior
Suzuki V-Strom 1050 i 1050XT: Carregada d’energia positiva

Suzuki V-Strom 1050 i 1050XT: Carregada d’energia positiva

La novetat més important de Suzuki del 2020 és la V-Strom 1050, amb versions

També et pot interessar
Total
0
Share