
SYM Wolf 250i. Polivalent seductora.
Amb una aparença de moto superior, SYM ens proposa un model carregat de bons arguments per si volem anar més enllà d’una 125 cc però el nostre pressupost no arriba a les propostes de 47 CV.
Text: Julio Grela | Fotos: Kimi Sabaté
La SYM Wolf 250 és un model que t’entra per la vista i et convenç quan la proves. Des de l’inici destil·la una imatge de superior categoria, amb un tren davanter amb dos discos, un detall que sempre agrada. A més, la Wolf ens ofereix un dinamisme impecable, perquè no ens hem d’oblidar que es tracta d’una ‘dos i mig’.
L’equipament també ajuda a compondre aquesta melodia de seducció. Un doble disc davanter, conduccions metàl·liques del fre (millor frenada) i un complet quadre d’instruments que inclou l’indicador de marxa inserida formen part de l’elenc de la seva llista d’equipament.
Mecànicament, SYM confia en un motor monocilíndric amb refrigeració líquida i injecció que dóna uns bons 25 CV sense penalitzar el consum i capaç de llançar a la Wolf 250 fins als 140 km/hora. A més, amb un dipòsit de gasolina de 12 litres disposa d’una notable autonomia.
“Si, però… I com va?” Us heu d’estar preguntant. Doncs sense ‘peròs’. Fàcil en qualsevol escenari. Amant de la ciutat, la Wolf 250i es mou pel trànsit com un peix dins l’aigua gràcies a la seva suavitat de funcionament i angle de gir. No obstant això, en ser una 250 cc podem aventurar-nos a anar més enllà amb totes les garanties i gaudir d’una carretera de corbes sense oblidar que és una “dos i mig i que el taratge de les suspensions està pensat per a la ciutat.
Finalment, i no per això menys important sinó tot el contrari, el preu. I és que la Wolf 250 surt per 3.499 euros, al mateix preu que un escúter premium de 125 cc. A més, de ben segur que la gamma de colors no és cap problema perquè pots triar entre blanc i negre.
FITXA TÈCNICA
Motor: Monocilíndric, 4 vàlvules Cilindrada: 249cc Refrigeració: Líquida Canvi: 6 velocitats Potència màxima: 25 CV a 7.500 rpm Suspensió davantera: Monoamortidor Suspensió posterior: Dos amortidors de gas regulables Fre davanter: Dos discos de 288 mm Fre del darrere: Disc de 222 mm Alçada del seient: No declarada Pes en marxa: 173 quilos Capacitat dipòsit: 14 litres Consum: 3,2 litres cada 100 km Velocitat màxima: 140 km/h Preu: 3.499 euros |