Home Actualitat SYM Wolf 250i. Polivalent seductora.
SYM Wolf 250i. Polivalent seductora.

SYM Wolf 250i. Polivalent seductora.

0
0
Amb una aparença de moto superior, SYM ens proposa un model carregat de bons arguments per si volem anar més enllà d’una 125 cc però el nostre pressupost no arriba a les propostes de 47 CV.

Text: Julio Grela | Fotos: Kimi Sabaté

Lleigeix l’article interactiu

Sym

La SYM Wolf 250 és un model que t’entra per la vista i et convenç quan la proves. Des de l’inici destil·la una imatge de superior categoria, amb un tren davanter amb dos discos, un detall que sempre agrada. A més, la Wolf ens ofereix un dinamisme impecable, perquè no ens hem d’oblidar que es tracta d’una ‘dos ​​i mig’.

L’equipament també ajuda a compondre aquesta melodia de seducció. Un doble disc davanter, conduccions metàl·liques del fre (millor frenada) i un complet quadre d’instruments que inclou l’indicador de marxa inserida formen part de l’elenc de la seva llista d’equipament.

Mecànicament, SYM confia en un motor monocilíndric amb refrigeració líquida i injecció que dóna uns bons 25 CV sense penalitzar el consum i capaç de llançar a la Wolf 250 fins als 140 km/hora. A més, amb un dipòsit de gasolina de 12 litres disposa d’una notable autonomia.

“Si, però… I com va?” Us heu d’estar preguntant. Doncs sense ‘peròs’. Fàcil en qualsevol escenari. Amant de la ciutat, la Wolf 250i es mou pel trànsit com un peix dins l’aigua gràcies a la seva suavitat de funcionament i angle de gir. No obstant això, en ser una 250 cc podem aventurar-nos a anar més enllà amb totes les garanties i gaudir d’una carretera de corbes sense oblidar que és una “dos i mig i que el taratge de les suspensions està pensat per a la ciutat.

Finalment, i no per això menys important sinó tot el contrari, el preu. I és que la Wolf 250 surt per 3.499 euros, al mateix preu que un escúter premium de 125 cc. A més, de ben segur que la gamma de colors no és cap problema perquè pots triar entre blanc i negre.

FITXA TÈCNICA

Motor: Monocilíndric, 4 vàlvules

Cilindrada: 249cc

Refrigeració: Líquida

Canvi: 6 velocitats

Potència màxima: 25 CV a 7.500 rpm

Suspensió davantera: Monoamortidor

Suspensió posterior: Dos amortidors de gas regulables

Fre davanter: Dos discos de 288 mm

Fre del darrere: Disc de 222 mm

Alçada del seient: No declarada

Pes en marxa: 173 quilos

Capacitat dipòsit: 14 litres

Consum: 3,2 litres cada 100 km

Velocitat màxima: 140 km/h

Preu: 3.499 euros

Descarrega’t la revista a l’ AppStore i al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *