Talls de circulació previstos del 23 al 28 de juliol

A continuació us informem dels talls de circulació previstos per als propers dies:

–        Tall del carrer Nou, el proper dijous 23 de juliol de 8 a 9 h. El motiu del tall es a causa d’unes obres a l’alçada del número 35.

–        Tall del carrer de Santa Clara, el proper divendres 24 de juliol, de 14 a 16 h. El motiu del tall es a causa d’unes obres a l’alçada del número 35. L’accés al gual del número 62 s’haurà de fer des de la plaça de la Independència i sortir pel carrer de les Hortes. L’accés al gual del número 11 s’haurà de fer des del Pont de Pedra.

–        Tall del carrer de les Ballesteries, el proper divendres 24 de juliol, de 14 a 17 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres a l’alçada del número 21. La circulació de vehicles es desviarà pel carrer de l’Argenteria i la rambla de la Llibertat.

–        Tall del carrer de la Barca, els propers dies 27 i 28 de juliol, de 8 a 18 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres a l’alçada del número 30-32.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
La Covid 19 canvia els plans de viatge per aquest estiu

La Covid 19 canvia els plans de viatge per aquest estiu

Amb l’arribada de l’estiu s’inicia l’època de

Posterior
Ford llança unes noves pantalles de protecció que mantenen la distància social dins el vehicle

Ford llança unes noves pantalles de protecció que mantenen la distància social dins el vehicle

Ford ha anunciat una nova gamma de pantalles de protecció que poden muntar d’una

També et pot interessar
Total
0
Share