A continuació us informem dels talls de circulació previstos pels dies 22 i 23 de març:
– Tall del carrer de Montbó, el dilluns 22 de març, de 9 a 17 h. El motiu del tall és a causa d’uns treballs amb un camió cistella a l’alçada del número 2. L’accés als guals s’haurà de fer des del carrer de Riera Bullidors.
– Tall del carrer del Canigó, el dilluns 22 de març, d’11 a 15 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres al número 15.
– Tall del carrer de Santa Clara, entre el carrer Nou i l’avinguda de Sant Francesc, el dilluns 22 de març, de 12.30 a 15.30 h. El motiu del tall és a causa d’una mudança. La circulació de vehicles es desviarà cap al pont de Pedra i la plaça de Catalunya.
– Tall del carrer de les Ballesteries, el dilluns 22 de març, de 13 a 19 h. El motiu del tall és a causa d’uns treballs amb una plataforma elevadora a l’alçada del número 16. La circulació de vehicles es desviarà cap al carrer de l’Argentaria i la rambla de la Llibertat.
– Tall del carrer de l’Albereda, el dimarts 23 de març, de 14 a 19 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres a l’alçada del número 3. L’accés als guals s’haurà de fer des de la plaça de Catalunya.
– Tall del carrer de Santa Clara, entre la plaça de la Independència i el carrer de les Hortes, el dimarts 23 de març, de 15 a 17 h. El motiu del tall és a causa d’una mudança a l’alçada del número 45.