Talls de circulació previstos per la pròxima setmana a Girona

Road worker and traffic sign with cones. 3d rendering.

Del 27 al 31 de març

A continuació us informem dels talls de circulació previstos per la pròxima setmana:

– Tall de la Gran Via de Jaume I, entre l’avinguda de Ramon Folch i el carrer Nou, el dissabte 27 de març, de 10 a 16 h. El motiu del tall és a causa d’una concentració per tal de reclamar una mobilitat més sostenible. Es garantirà el pas del bus urbà.

– Tall d’un carril de circulació del carrer de Pedret, a l’alçada del número 140, el dilluns 29 de març, de 9.15 a 17.30 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres. Es regularà el pas alternatiu de vehicles.

– Tall d’un carril de circulació de la pujada de Montjuïc, a l’alçada de la Llar d’Infants, al número 1B, el dilluns 29 de març, de 9.15 a 18 h. El motiu del tall és a causa d’uns treballs de tala d’arbrat. Es regularà el pas alternatiu de vehicles.

– Tall del carrer de Silvestre Santaló, del dilluns 29 de març al divendres 2 d’abril. El motiu del tall és a causa dels treballs de tala d’arbres.

– Tall del carrer de Juli Garreta, entre el carrer de Pare Claret i el carrer de Tomàs de Lorenzana, el dilluns 29 de març, d’11 a 13 h. El motiu del tall és a causa dels treballs de manteniment de l’enllumenat públic. Es regularà l’accés als guals.

– Tall del carrer de la Barca, el dilluns 29 de març, de 14 a 16 h. El motiu del tall és a causa d’uns treballs a l’alçada del número 25. Es regularà l’accés als guals.

– Tall del carrer dels Ciutadans, el dilluns 29 de març, de 14 a 16 h. El motiu del tall és a causa d’una descàrrega de material a l’alçada del número 19. La circulació de vehicles es desviarà per la rambla de la Llibertat.

– Tall del carrer dels Calderers, el dimecres 31 de març, d’11 a 19 h. El motiu del tall és a causa d’unes obres. La circulació de vehicles es desviarà per la pujada de Sant Feliu i la pujada del Rei Martí, excepte pels vehicles de més de 3.500kg que es desviaran cap al carrer de l’Argenteria.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
La plataforma ‘No és un vial, és un carrer’ torna a exigir a les administracions la variant d’Olot de forma “immediata”

La plataforma ‘No és un vial, és un carrer’ torna a exigir a les administracions la variant d’Olot de forma “immediata”

Nova protesta de la plataforma ‘No és un vial, és un carrer’

Posterior
Nissan JUKE: l’arma secreta per als trajectes «carmoniosos»

Nissan JUKE: l’arma secreta per als trajectes «carmoniosos»

Un nou estudi revela quins són els principals desencadenants de les disputes al

També et pot interessar
Total
0
Share