Home Actualitat Tercera generació de l’Skoda Fabia
Tercera generació de l’Skoda Fabia

Tercera generació de l’Skoda Fabia

0
0

nuevo-koda-fabiaLa tercera generació del Skoda Fabia presenta un llenguatge de disseny significativament més nítid, més dinàmic i molt emotiu. Amb aquest model, Skoda introdueix en el segment A uns nivells de seguretat, comoditat i sistemes de infoentreteniment innovadors, propis de models de segments superiors. Ara, per exemple, el Fabia pot comunicar-se amb un smartphone a través dels sistemes MirrorLink i SmartGate. Malgrat la major presència de tecnologia i especificacions, aquesta nova versió és fins a 65 kg més lleugera i fins a un 17% més eficient que la seva predecessora. El Fabia més lleuger pesa únicament 980 kg. Amb 3,992 metres, el nou Fabia és 8 mil·límetres més curt que la segona generació. Ofereix molt espai i, segons la marca txeca, el major maleter de la seva classe. I una funcionalitat òptima, amb 17 solucions Simply Clever.

nuevo-koda-fabia (1)El nou Fabia és el primer Skoda que ofereix l’opció de sincronització amb un smartphone gràcies a la tecnologia MirrorLink, que permet la visualització i el funcionament d’algunes aplicacions del telèfon a la pantalla. El nou Fabia també compta amb la funció SmartGate, que permet mostrar, emmagatzemar i utilitzar algunes dades del vehicle.

Els enginyers han dut a terme un gran progrés amb el nou Skoda Fabia quant a eficiència i emissions. El resultat és la reducció del consum fins als 3,1 litres als 100 km i unes emissions de CO2 de només 82 g / km en el Fabia GreenLine, que estarà disponible aquest any 2015. Aquestes millores són el resultat d’una generació completament nova de motors de gasolina i dièsel, la radical reducció del pes fins als 980 kg i les millores aerodinàmiques. Els clients poden escollir entre un total de quatre motors de gasolina i tres dièsel, tots ells dins de la normativa d’emissions EU6 i inclouen el sistema Start-Stop i recuperació de l’energia de la frenada. La potència dels motors de gasolina va dels 60 als 100 CV  i en els dièsel de tres cilindres, dels 75 CV (GreenLine disponible a finals de 2015) als 105 CV. Les transmissions són manuals o DSG automàtiques.

nuevo-koda-fabia (2)El nou xassís del Fabia va ser dissenyat pensant en una major comoditat i l’òptima estabilitat de conducció. El model es beneficia d’una major amplada (30 mm) tant davant com darrere i una distància entre eixos 5 mm més llarga. El disseny del nou Fabia està basat en un concepte modular, basat sobretot en la tecnologia MQB de Volkswagen, com és el cas dels motors, la direcció electromecànica i una gran part de la part elèctrica (l’arquitectura, les centraletes, el quadre d’instruments i els sistemes de infoentreteniment i assistència).

El nou Fabia arriba amb sistemes de seguretat d’última generació. Aquest model també estrena el Kessy (sistema d’obertura, arrencada i tancament sense clau).  I per primera vegada, els clients poden equipar el Fabia amb el gran sostre panoràmic de vidre.

(05.02.2015)

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *