Home Actualitat Tomàs Jansà. Director General de Girvisa-Grup Covesa
Tomàs Jansà. Director General de Girvisa-Grup Covesa

Tomàs Jansà. Director General de Girvisa-Grup Covesa

0
0

Entrevista: Tomàs Jansà

Director General de Girvisa – Grup Covesa

No ve d’una família vinculada amb el món del motor però ni que sigui pel simple fet de considerar-se un apassionat dels cotxes, Tomàs Jansà i Mateu (Barcelona 1973) se sent plenament a gust com a director general de Grup COVESA, on treballa des de la vuit anys. I no només són paraules sinó que també se li nota. COVESA, que forma part d’un nucli d’empreses com ara Plásticos Tatay o TAF Helicòpters, va incorporar l’any 2012 els concessionaris de Girona (Girvisa) i Blanes (Selvauto), amb la qual cosa, i amb la posterior ampliació del Grup amb el de Terrassa, ha fet arribat fins a set el seu nombre de concessionaris de Ford a Catalunya després d’haver començat l’any 2001 amb els de Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Mollet i haver continuat vuit anys després amb el de Mataró. “La crisi ens va empènyer a adquirir nous concessionaris –afirma Jansà- en una actitud defensiva per mantenir facturació i estructura, i no haver de fer reestructuracions entre el personal ni acomiadaments”. El cas dels dos concessionaris de Girona, que operen amb el nom comercial GIRVISA en són un bon exemple. “Hem mantingut els treballadors que hi havia a Girona i Blanes, i el públic que ve, veu les mateixes cares”, explica Jansà, que també ha vetllat per conservar la identitat i el tarannà històrics dels dos establiments: “Aquí es treballa diferent, amb més proximitat, confiança i tolerància, però sempre amb el mateix nivell d’exigència”.

Tomàs Jansà 1

Directrius. “A Ford tenim unes directrius claríssimes en el sentit que s’ha de treballar molt l’experiència de compra”.

Al volant. “A Catalunya més de la meitat del parc mòbil té més de 10 anys i l’experiència que té a l’hora de conduir la gent que ve a provar un cotxe no és la que té amb el seu cotxe actual”

Evolució. “Avui dia, la capacitat d’opcions, millores i confortabilitat a què ha arribat un vehicle és brutal”

Motors. “El que veig molt i molt verd és el tema elèctric. Falta l’avenç tecnològic que el faci funcionar (…) Avui per avui veig uns motors de combustió molt eficients i un mercat potencial amb els híbrids”

Concessionaris. “El catàleg de tota la vida s’ha de substituir per un vincle: e-mail, prova, experiència… Tenim l’obligació d’avançar molt perquè el client ens ho exigirà”

Pla d’ajuda. “A data d’avui és imprescindible (…) però també és necessari. El risc, la seguretat i el consum d’un vehicle que pot tenir més de 12, 14 o 15 anys no és el mateix que el d’un cotxe nou” 

Jansa2

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *