Home Actualitat Toyota és la marca més buscada a Google
Toyota és la marca més buscada a Google

Toyota és la marca més buscada a Google

0
0

L’asseguradora britànica Veygo ha analitzat el comportament del cercador Google a través d’una eina anomenada Ahrefs per comprovar les recerques obtingudes pels 42 principals fabricants de cotxes a 171 països a nivell mundial.

I en priemra posició ha estat Toyota. La marca japonesa és la més buscada a 57 països i suma al voltant de 7,8 milions de cerques al mes. Si parlem de presència també hem de destacar a BMW i Mercedes, essent les més buscades en 25 i 23 països respectivament. Encara que si anem a les xifres mensuals, Honda i Ford estarien per sobre amb 7 i 6,4 milions de recerques respectivament.

A Europa veiem que hi ha força disparitat en les marques més buscades a Google. A Espanya queda palesa la popularitat de Volkswagen, mentre que hi ha altres que opten per alguna de les seves marques locals. És el cas de Mercedes a Alemanya, Renault a França o Volvo a Suècia. Tot i aixís, això no ha passat amb Skoda a República Txeca o amb Fiat a Itàlia, malgrat els nivells de vendes.

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *