Toyota estudia la creació d'una plataforma global de comunicacions entre vehicles | ElMotordeGirona.cat
Home Actualitat Toyota estudia la creació d’una plataforma global de comunicacions entre vehicles
Toyota estudia la creació d’una plataforma global de comunicacions entre vehicles

Toyota estudia la creació d’una plataforma global de comunicacions entre vehicles

0
0

Toyota Motor Corporation (TMC) i KDDI Corporation (KDDI) s’han unit per establir una plataforma global de comunicacions que farà possible el funcionament de xarxes de comunicacions a tot el món per facilitar la connectivitat entre vehicles.

Toyota aspira a revolucionar les comunicacions de l'automòbil
Toyota aspira a revolucionar les comunicacions de l’automòbil

Toyota aspira a aconseguir una connectivitat més gran en els seus vehicles arreu del món. Per a això, serà essencial una plataforma de comunicacions d’ampli abast i l’ús d’un mòdul de comunicacions de dades uniforme (DCM), que seran una realitat el 2019. Aquests DCM es començaran a muntar de sèrie en gairebé tots els nous models de Toyota i Lexus a Japó i Estats Units el 2020, per arribar més tard i gradualment als models comercialitzats en altres grans mercats.

Per treballar cap a aquest objectiu, i per a permetre les comunicacions entre els DCM i els serveis en el núvol, TMC i KDDI planificaran i dissenyaran de manera conjunta una plataforma global de comunicacions. Aquesta serà desenvolupada i explotada per KDDI, operadora japonesa de telecomunicacions.

Dades sense recórrer a itinerància

Amb la consecució d’aquesta plataforma, els DCM uniformes a escala mundial es connectaran automàticament amb operadores de telecomunicacions en diferents països, segons on es trobi i es faci servir cada vehicle. Després d’un a canvi d’operadores els DCM es poden connectar sense recórrer a serveis d’itinerància internacional. Per mantenir unes comunicacions estables i de gran qualitat a tot el món i a un cost reduït, es supervisarà l’estat i la qualitat de les telecomunicacions de manera integrada. Respectant totes les normatives aplicables a cada país i regió, això permetrà Toyota millorar la seva R + D de productes i la qualitat dels seus serveis valent-se de les dades recollides pels DCM en els vehicles.

Al llarg d’uns 60 anys, KDDI ha establert relacions amb més de 600 operadores de telecomunicacions de tot el món. A partir d’aquestes relacions, Toyota i KDDI escolliran i acordar conjuntament les xarxes de comunicacions de cada país per incorporar-los a la plataforma. L’objectiu serà popularitzar la plataforma posant-la a disposició d’altres empreses que la sol·licitin.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *