

Text: Sergi Mejías/ Fotos: Toyota
Amb 16 milions d’unitats venudes en 180 països des que va veure la llum a finals dels anys 60, el Toyota Hillux és la referència obligada dels pick–up.
La firma japonesa renova el Hilux a consciència per plantar cara a la seva forta competència on no falten el Nissan NP300 Navara, el Ford Rangler i el Mitsubishi L200.
La vuitena generació del Hilux està disponible en tres variants de carrosseria com són cabina senzilla, extra i doble encara que totes amb la mateixa longitud i batalla, és a dir, que si es guanya espai per als passatgers se sacrifica capacitat de càrrega.

Sota el capó hi trobem un motor dièsel de quatre cilindres 2,4 litres i 150 CV encara que es pot variar la seva resposta escollint només pitjant un botó entre els modes Eco i Power. Té dues caixes de canvis a triar, una manual i una altra automàtica, ambdues de sis relacions. Només es comercialitza amb aquest motor.
Toyota només porta a Espanya la versió 4×4 i aquesta es pot accionar en marxa per sota dels 50 km / h accionant un comandament situat a la consola. El mateix comandament permet posar la reductora.
L’arrencada en pendent i el control de descens són dos ajuts més a la conducció off road.
FITXA TÈCNICA

- Motor: 4 cilindres en línia
- Cilindrada: 2.393 cc
- Potència màxima: 150 CV
- Par màxim: 400 Nm
- Velocitat màxima: 170 km / h
- Acceleració de 0-100 km / h: 13 segons
- Consum mitjà: 7 litres / 100 kms
- Emissions: 185 gr / km
- Llarg / Ample / Alt: 5.330 x 1.800 x 1.795 mm
- Pes: 1.975 kg
- Càrrega útil: 1.830 litres
- Web: www.toyota.es
- Preu: 28.215 euros
Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play