Toyota i Honda desenvolupen un generador elèctric portàtil per garantir el subministrament en desastres i emergències

Toyota Motor Corporation (Toyota) i Honda R & D Co Ltd (Honda) desenvoluparan un generador d’electricitat portàtil, anomenat ‘Moving i’, consistent en un autobús de pila de combustible d’hidrogen que pot transportar una gran quantitat d’hidrogen, generadors elèctrics i bateries portàtils per poder oferir electricitat en qualsevol moment i lloc.

Quan una xarxa elèctrica es fa malbé durant un desastre natural, com un tifó o una forta tempesta, pot produir-se una interrupció del subministrament d’electricitat a llars, centres d’evacuació o altres instal·lacions crítiques. Per solucionar aquesta situació, Toyota i Honda uneixen les seves tecnologies creant aquesta unitat mòbil de generació i subministrament d’electricitat i realitzant proves reals.

Gràcies a la seva mobilitat, ‘Moving i’ pot ser utilitzat en situacions puntuals d’emergència o desastres naturals per proveir electricitat a les zones afectades, o de manera més genèrica per a proveir electricitat en un esdeveniment, per exemple. Durant aquestes proves reals, les dues companyies podran valorar les necessitats reals dels potencials beneficiaris i usuaris, així com la facilitat d’ús de sistema.

La unitat mòbil de generació i subministrament d’electricitat ‘Moving i’ està format per un autobús de pila de combustible d’hidrogen i estació de càrrega de Toyota, un generador portàtil d’electricitat Power Exporter 9000 d’Honda, dues bateries portàtils -Honda lib-AID E500 i Honda Mobile Power pack (MPP) – i un pack de càrrega i descàrrega d’Honda per a les bateries MPP.

La unitat mòbil, amb tot aquest equipament en el seu interior, podrà traslladar-se a el lloc necessari i subministrar electricitat en aquesta ubicació. Així, les bateries i generadors permetran extreure l’electricitat de l’autobús, servint de font d’alimentació per a tot tipus d’aparells elèctrics.

Desenvolupat sobre la base de la versió prèvia de l’autobús de pila de combustible d’hidrogen de Toyota (Toyota Fuel Cell Bus), l’autobús d’hidrogen amb estació de càrrega equipa el doble de dipòsits d’hidrogen d’alta pressió, augmentant significativament la quantitat d’hidrogen que pot transportar, permetent una gran capacitat i rendiment per a la generació i subministrament d’electricitat: 454 kWh amb una potència de 18kW.

En el cas d’un tall d’energia a causa d’un desastre, aquesta gran capacitat permet el ‘Moving i’ subministrar electricitat en àrees interiors, com un centre d’evacuació, així com per a vehicles elèctrics, emmagatzemant l’electricitat generada per l’estació de càrrega en les bateries portàtils de gran capacitat Honda Mobile Power Packs (MPP) i Honda lib-AID E500.

L’autobús d’hidrogen amb estació de càrrega ‘Moving i’ també incorpora una àrea de descans en el seu interior, podent així servir com a lloc de suport per a les persones o treballadors en cas de desastre o emergència. Les dues companyies posaran a prova l’efectivitat de l’ ‘Moving i’ mitjançant el seu ús en diversos municipis i empreses que compleixin les condicions necessàries i desitgin col·laborar amb el projecte.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Anterior
La nova sensació, nou Citroën C4 i nou Citroën ë-C4

La nova sensació, nou Citroën C4 i nou Citroën ë-C4

Des que es van publicar les seves primeres imatges a mitjans de juny, tant el

Posterior
Brixton Crossfire 500

Brixton Crossfire 500

Brixton desembarca en el segment de les nakes de mitjana cilindrada amb un model

També et pot interessar
Total
0
Share