
Un Oasis a mig de la ciutat

Primeres novetats en el CES de Las Vegas del proper 5 de gener. L’esdeveniment de la tecnologia i l’ avantguarda és aprofitat per les marques per presentar les seves darreres fites en smartcar i aquest any no serà una excepció. El fabricant suís Rinspeed presentarà el Oasis, un vehicle compacte elèctric i autònom.
Segons recull Autofácil la filosofia d’aquest prototip és ser un oasi enmig del desert del trànsit. El cotxe és funcional i útil. Té dues places i un volant multifunció que s’amaga en mode de conducció autònoma. El seu disseny té un gust discutible, amb formes quadriculades, de cub.
L’habitacle dóna sensació d’amplitud amb una tauleta central i una sensació com de menjador de casa.
A més el Rinspeed Oasis incorpora un parabrisa amb realitat augmentada que fa de projector de la informació que els passatgers desitgin i un sostre que en realitat serà un panell solar.
El cotxe té una gran maniobrabilitat, podent girar en el seu propi eix.