Home Proves Una clàssica del futur
Una clàssica del futur

Una clàssica del futur

0
0

IMG_0008Text: Jordi Mejías / Fotos: Kimi Sabaté

Yamaha ha passat de seguir la tendència de les motos vintage a marcar-la amb propostes com la XSR 700, una naked d’estil vintage que comparteix la base de la seva germana la MT-07 però va més enllà en qüestió d’imatge.

Destaca el seient retro en dues textures, el nou subxassís posterior desmuntable donant-li un toc minimalista i fàcilment personalitzable, així com un dipòsit central d’alumini i un nou far amb uns suports que li donen un aire de ‘vella escola’. El pilot del darrere és un exercici de disseny.

L’ergonomia que dibuixa el triangle format entre el manillar, el seient i els reposapeus ens sembla una posició de conducció més còmoda i relaxada que la MT-07, amb l’espalada més alçada.

IMG_0019A la ciutat viu com peix a l’aigua, la resposta a baix i mig règim del motor la fan fàcil de conduir des del primer moment. La frenada és dosificable i la presència de l’ABS, tota una garantia.

Serà per carretera on gaudirem de la XSR 700 amb una part cicle equilibrada i un voluntariós motor que no ens ficarà en cap compromís. No obstant això trobarem que la forquilla és una cosa tova i penalitza la conducció esportiva a la recerca d’un plus de confort.

Per a aquesta prova hem comptat amb una unitat personalitzada amb el kit monoplaça i detalls com les manetes o la fuita Akrapovic que emet una melodia embriagadora. El preu arrenca des dels 7.499 euros encara que és personalitzable fins als 11.100 euros.

Ens va agradar

  • Posició de conduccióIMG_0022
  • Estètica i personalització
  • Manejabilitat
  • Resposta del motor

No tant

  • Forquilla tova
  • Retrovisors

FITXA TÈCNICA

  • Motor: 2 cilindres en línia
  • Cubicatge: 699 cc
  • Refrigeració: líquida
  • Alimentació: Injecció electrònica
  • Canvi: sis velocitats
  • Potència màxima: 74,8 CV a 9.000 rpm
  • Par motor: 6,9 kg a 6.500 rpm
  • Alçada del seient: 815 mm
  • Distància entre eixos: 1.405 mm
  • Pneumàtic davanter: 120/70 17
  • Pneumàtic del darrere: 180/55 17
  • Capacitat dipòsit: 23 litres
  • Pes en marxa: 186 quilos
  • Preu: 7.499 euros

Descarrega’t la revista a Apple Store o al Google Play

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *