Una llegenda aconsella a Acosta que marxi de KTM

El murcià no està satisfet amb el rendiment del fabricant austríac i hi ha rumors d’una possible sortida
Pedro Acosta abans de l’inici de la cursa al Circuit of the Americas. // Gold & Goose / Red Bull Content Pool
Roger Amores, periodista i redactor de El Motor de Girona.

KTM està passant per un molt mal moment empresarial. Això ha afectat el seu rendiment a MotoGP, i han passat de ser el segon constructor la temporada 2024 a ser superats per Honda en aquest inici de 2025, i amb Aprilia molt a prop sense el seu pilot referència; Jorge Martín. Abans d’iniciar aquesta campanya, Albert Valera, representant de Pedro Acosta, explicava que se sentien enganyats perquè el projecte que els havien venut quan van renovar era amb la intenció de lluitar pel mundial i lluitar amb Ducati, i recentment es parla d’un apropament de l’entorn del pilot i l’equip VR46 de Valentino Rossi. Kevin Schwantz, la llegenda nord-americana de MotoGP, ha aconsellat al de Mazarrón que marxi a una altra formació si ho creu necessari.

Pedro Acosta durant l’Sprint Race del Circuit of the Americas. // Gold & Goose / Red Bull Content Pool

“Com a pilot, has d’anar on et digui el teu instint. Si el canvi és necessari, fes-lo. Si vols pilotar una cosa diferent, fes una cosa diferent i, si l’oportunitat existeix, potser és el moment de córrer per a uns altres que ara van més de pressa”, suggereix Schwantz. Amb la possibilitat que Acosta s’uneixi al conjunt de Valentino Rossi, pilotaria sobre una Ducati, la fàbrica dominant a MotoGP des de fa diverses temporades. Així doncs, entra dins la definició d'”uns altres que ara van més de pressa” que aconsella l’expilot de Houston.

Actualment, Pedro Acosta no ha tingut un gran inici de campanya. El murcià és 13è amb 16 punts, a 71 del líder del mundial, Alex Márquez. A Tailàndia va ser sisè en l’Sprint Race i va registrar un 0 en la cursa normal després d’una caiguda. A l’Argentina, va ser novè el dissabte i vuitè el diumenge. El cap de setmana passat a Austin, va sumar una setena plaça i, de nou, va anar per terra en la cursa de Gran Premi, aquesta vegada abandonant abans del final d’aquesta.

Si la situació continua així, no seria estrany que Acosta i el seu equip personal busquin alguna fórmula que li permeti rescindir el contracte amb KTM abans de la seva finalització, alliberar-se i formar amb una formació més competitiva de cara a la temporada 2026.

Text: Roger Amores / Fotos: Red Bull Content Pool

Total
0
Shares
Anterior
El III Clàssic Raid Tàrraco reuneix 50 equips en una competició de referència

El III Clàssic Raid Tàrraco reuneix 50 equips en una competició de referència

La segona prova de l’Off Road Classic Cup se celebra aquest dissabte a Tarragona

Posterior
Lawson explica com Red Bull el va relegar a Racing Bulls

Lawson explica com Red Bull el va relegar a Racing Bulls

El neozelandès esperava més marge d'adaptació, però porta el canvi amb

També et pot interessar
Total
0
Share