
Una moto en 12 setmanes

Una empresa nord-americana promet tenir construïda una moto en tres mesos gràcies a l’ús de tecnologies punta d’impressió 3D. La companyia considera que cada “motorista és únic i especial” i per això vol portar la personalització a l’extrem .
Segons publica Aramotor, Fictiv, que es dedica a fabricar components de moto pels grans fabricants, ha creat una moto en tres mesos des del moment que es dissenya fins que s’ensamblen totes les peces. Ho ha fet imprimint 57 peces que els clients poden personalitzar al seu gust.
El prototip que Fictv ha presentat al públic es basa en una Ducati i es tracta de la primera moto de codi obert totalment personalitzable del mercat. De moment, només està disponible als EUA on el mercat és més obert que no pas l’europeu, que requereix més passes per homologar cada un dels components del vehicle i per tant encareix el producte.