Home Actualitat Vespa Primavera 125 3V: Eternament jove
Vespa Primavera 125 3V:  Eternament jove

Vespa Primavera 125 3V: Eternament jove

0
0

La Vespa fa temps que va deixar de ser un escúter per convertir-se en una icona de les dues rodes. En aquest cas, aquest nou model que arriba per substituir a la LX, estrena bastidor i algun detall més com la incorporació de LEDS o la roda posterior de 11 polzades.

083 Vespa Primavera

Text: Quim Salomon | Fotos: Piaggio.

L’estètica segueix sent evocadora, amb un nou xassís de xapa estampada i un frontal amb brànquies que el defineixen com a minimalista i en el que destaca el llum rodó.

El quadre d’instruments presenta un nou disseny, amb un velocímetre analògic i una pantalla digital multifunció amb nivell de gasolina i rellotge horari.

Recupera el motor de tres vàlvules refrigerat per aire forçat i injecció. Ofereix una bona acceleració, la qual cosa li permet arribar als 100 km/h i oferir un consum contingut.

057 Vespa PrimaveraUna altura del seient de 735 mm el deixa a l’abast de la gran majoria d’usuaris.

La capacitat de l’espai sota el seient creix i ara hi cap amb més amplitud un casc integral.

Ara compta amb una versió amb ABS d’un sol canal, és a dir, que només actua sobre la roda davantera. Al darrere segueix muntant discos de tambor.

Amb un preu d’accés de 3.599 euros, la Vespa deixa de ser un vehicle popular. Disposa d’una versió amb ABS, 400 euros més cara.

Primer contacte. Ens va agradar la seva suavitat de funcionament i acceleració per circular per la ciutat sense complexos, a més de la seva estètica. Això sí, trobem el preu elevat encara que ja sabem que el procés de fabricació del bastidor d’acer estampat és car.

Fitxa tècnica

Motor: Monocilíndric, 4 Temps, 3 vàlvules.

Cilindrada: 124,4 cc.

Refrigeració: Aire forçat.

Alimentació: Injecció electrònica.

Canvi: Automàtic.

Potència màxima: 10,7 CV a 7.700 rpm.

Parell màxim: 10,4 Nm a 6.000 rpm.

Suspensió davantera: Monobraç de 78 mm de recorregut.

Suspensió posterior: Monoamortidor de 70 mm.

Fre davanter: Disc de 200 mm.

Fre posterior: Tambor de 140 mm.

Altura del seient: 735 mm.

Capacitat del dipòsit: 8 litres.

Pes en marxa: 123 kg.

Consum mitjà: 3,4 litres.

Velocitat màxima: 100 km/h.

Preu: 3.599 euros.

 

etiquetes:

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *