Home Motos Vespa renova la GTS i la GTS Súper
Vespa renova la GTS i la GTS Súper

Vespa renova la GTS i la GTS Súper

0
0

Nascuda el 2003, amb l’arribada de la Vespa GT 125 i 200, la família de les grans Vespa va evolucionar a partir de 2005 amb l’arribada de les GTS i el seu augment de cilindrada fins als 300 c.c. Ara, la Vespa GTS es renova amb l’adopció dels més avançats sistemes tecnològics i d’ajudes electròniques a la conducció.

Vespa GTS

La versió gran de Vespa, icona atemporal de les dues rodes, ara té un nou i més gran compartiment per als cascos, amb un seient més còmode i una instrumentació d’última generació. I, per primera vegada, la Vespa GTS està disponible amb una sofisticada Plataforma Multimèdia que us permet connectar el vostre smartphone al sistema electrònic convertint-la en una eina amb múltiples opcions.

L’evolució de la Vespa GTS segueix la seva pròpia tradició però preservant l’equilibri màgic entre les seves línies esportives i modernes des del xassís, estrictament en acer fins a les referències tradicionals de Vespa, capaç de guanyar en qualsevol latitud un públic realment transversal i heterogeni.

La Vespa GTS Súper i Vespa GTS tenen una nova corbata davantera amb un disseny més modern en consonància amb el de la recent Vespa Primavera, amb indicadors de direcció davanters i posteriors amb una nova tulipa transparent i amb un nou llum posterior bellament realçat per un cercle cromat.

Pel que fa a seguretat, cal destacar que les Vespa GTS i Vespa GTS Súper adopten també, en primícia, importants avenços tecnològics en aquest camp. Són les primeres escúters a introduir sistemes electrònics, abans disponibles a les millors motocicletes, com els dos sistemes de seguretat activa ASR i ABS, disponibles per a la gamma Vespa GTS i Vespa GTS Súper. El sistema ASR usa l’electrònica i els sensors de l’ABS per comparar la velocitat de rotació de les dues rodes. Quan els sensors detecten l’excés de velocitat de la roda del darrera respecte a la del davant, la unitat de control intervé (en l’avanç primer  i després, si és necessari , també en la injecció) per evitar la pèrdua de control del vehicle.

La Vespa GTS Súper i Vespa GTS estan disponibles amb motors de 300 c.c., monocilíndrics de 4 temps, 4 vàlvules, injecció electrònica i refrigeració líquida, capaç de subministrar una potència màxima de 22 CV a 7.500 rpm i entrega un parell màxim de 22,3 Nm.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *