
Volkswagen estrenarà nou logo i imatge de marca

Volkswagen estrenarà nou logo i imatge de marca al Saló Internacional de l’Automòbil de Frankfurt.
La companyia es renovarà sota el lema ‘Nova Volkswagen‘ i presentarà en exclusiva els nous Beetle, Golf i ID.3.
En aquesta nova era la companyia alemanya es presenta com elèctrica i connectada, respectuosa amb el medi ambient. Busca ser una marca més jove i digital.
Un disseny intern
En contrast amb la pràctica normal d’aquesta indústria, el disseny de la nova marca noh a estat desenvolupat per una agència externa, sinó per un equip conjunt de Disseny i Màrqueting de Volkswagen. El disseny s’ha implementat, gràcies a la integració de tots els departaments de la companyia.
En un futur, l’enfocament de la promoció de nous vehicles ja no estarà tant al cotxe, sinó en la vida i en l’experiència de mobilitat de les persones.
Un logo més modern
El símbol i la marca registrada seran el nou logo, que serà més modern, més clar i més simple. El logotip es reduirà als seus elements essencials i es presentarà amb un nou disseny pla i bidimensional. Permetrà un ús més flexible i serà més reconeixible en els mitjans digitals. També s’aplicarà als nous elements d’estil de la marca, com pictogrames, tipografia, colors o dissenys.
Per primera vegada, la marca tindrà un logo amb so, que reemplaçarà el claim de la marca. A més, la marca Volkswagen tindrà una veu femenina en el futur.