El Volkswagen Golf de vuitena generació arriba al febrer més tecnològic i connectat que mai i disponible des 22.900 euros. 35 milions d’unitats venudes avalen la llegenda
Després de 45 anys d’existència, el Golf ha definit durant dècades el cotxe mitjà europeu perfecte, la referència que tots els fabricants han volgut imitar. Pocs cotxes a la història de l’automoció han deixat la petjada del Golf.
El Golf ha definit durant dècades el cotxe mitjà europeu perfecte
El nou Golf dóna el salt endavant més important des de la seva estrena, principalment en termes de tecnologia. Està basat en la plataforma modular transversal MQB, utilitzada per fabricar els models compactes de el grup alemany, i només hi ha versions de 5 portes.
Utilitza la plataforma modular MQB i només hi ha versions de 5 portes
En un desplegament tecnològic sense precedents, Volkswagen ofereix motors de gasolina (TSI), dièsel (TDI), gas natural (TGI), Mild Hybrid (ETSE) i híbrids endollables (eHybrid). Les variants microhíbridas tenen 110, 130 o 150 CV.
Hi ha versions microhíbridas molt eficients de 110, 120 i 150 CV
Dels dos models híbrids endollables (eHybrid) un té 204 CV, orientat a l’eficiència, i un altre més esportiu, el GTE, lliurament 245 CV i arribarà als concessionaris el 2020. Tots dos disposen d’una nova bateria de ions de liti de 13 kWh que millora l’autonomia en manera elèctrica.
Les versions GTE tenen una nova bateria que millora l’autonomia elèctrica
En ajudes a la conducció, la vuitena generació del Golf és pionera a equipar el denominat “Travel Assist”, que ofereix assistència a velocitats de fins a 210 km / h, sense necessitat d’haver d’intervenir de manera activa en la direcció, l’acceleració o la frenada.
El Travel Assist assisteix al conductor fins a 210 km / h sense intervenir activament en direcció, acceleració o frenada