Home Actualitat Volkswagen millora la fiabilitat del seu cotxen en vistes a revalidar el títol del Campionat del Món de Ral·lis
Volkswagen millora la fiabilitat del seu cotxen en vistes a revalidar el títol del Campionat del Món de Ral·lis

Volkswagen millora la fiabilitat del seu cotxen en vistes a revalidar el títol del Campionat del Món de Ral·lis

0
0

Volkswagen ja té a punt el Polo R WRC amb el que competirà en el Campionat del Món de Ral·lis que comença a Montecarlo el 21 de gener.

El nou Polo durant la 'prémiere' que va fer a Montecarlo. (Foto: Volskwagen)
El nou Polo durant la ‘prémiere’ que va fer a Montecarlo. (Foto: Volskwagen)

Els lleugers canvis realitzats en els vehicles que seran pilotats pels tres vegades campions del món, Sébastien Ogier i Julien Ingrassia; així com Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila; i Andreas Mikkelsen i Anders Jaeger, s’han dut a terme per tal de millorar la fiabilitat del cotxe.

“Estem preparats per defensar el nostre títol de Campió del Món per tercera vegada consecutiva”, ha explicat el director de Volkswagen Motorsport, Jost Capito. “Els rivals no han estat dormint i han modificat els seus cotxes per a la nova temporada. També ho hem fet nosaltres. Els canvis en el Polo R WRC són bàsicament d’ajust i millores detallades per fer del cotxe guanyador del Campionat del Món encara millor”, ha afegit.

Per Capito, “cal tenir en compte que el reglament del Campionat del Món de Ral·lis només permet algunes modificacions en un període d’homologació. Gràcies a aquesta estabilitat, és possible lluitar pel títol durant diversos anys amb el mateix cotxe, fent només algunes petites millores. Aquest és precisament el nostre objectiu per al 2016 “.

Temporada 2016, 14 ral.lis arreu del món

Des Montecarlo a Austràlia, passant per Europa, Argentina, Mèxic i la Xina. El Campionat del Món de Ral·lis de la FIA 2016 (WRC) consta de 14 proves, a diferència de les 13 cites disputades en els últims tres anys. El Ral·li de la Xina s’ha afegit al calendari del WRC. Aquest serà l’única cursa d’asfalt fora d’Europa el 2016, proporcionat un nou maldecap als especialistes en logística a l’hora de subministrar les peces de recanvi.

Deixa el teu comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *